Главная Случайная страница Контакты | Мы поможем в написании вашей работы! | ||
|
Мета гри: активізація мовного зразка Let’s go …; повторення слів до теми “Місто” / “Село”.
Зміст гри: один учень виходить з класу. Клас домовляється, куди вони хочуть піти. Учень повертається в клас і починає запрошувати піти куди-небудь кожного учасника гри по черзі. Учні відмовляються, доки той, хто запрошує, не згадає саме те місце, куди всі учні хочуть піти.
Наприклад:
- Pete, let’s go to the yard.
- Thank you. I don’t want.
- Lena, let’s go to the cinema.
- Sorry, but I can’t.
- Nadia, let’s go to the park.
- Oh, with pleasure.
Далі виходить з класу учень, якого запросили піти саме туди, куди хоче піти весь клас. Клас домовляється про інше місце, куди вони хочуть піти, і гра триває.
Магічна скринька
Мета гри: повторити тематичну лексику та структури “I have …” “This is a …”
Зміст гри: ведучий загадує слово. Учні повинні відгадати його. Вони висувають свої припущення, а ведучий відповідає їм. Наприклад, T: I have something in my magic box. Guess what I have. P1: This is a dog. This is a cat. This is a toy monkey.
Подивись і запам’ятай
Мета гри: закріплення моделі I see (I can see) a little doll (on the table).
Зміст гри: на столі розкладають різноманітні предмети і пропонують дітям уважно придивитись і розповісти, що вони бачать (відповіді індивідуальні й хорові). Потім накривають чим-небудь ці предмети і пропонують дітям назвати їх по пам’яті. Виграє той, хто може назвати більше предметів.
Зразок діалогу:
Ведучий: What can you see on the table?
Діти: I can see a little yellow dog (on the table).
Ведучий: (коли іграшки накрито) What things have we got on the table? (What things are there on the table?)
Діти: A dog, a fox…
Ведучий: (називаючи ім’я) N. is the winner.
Числа
Мета гри: повторення числівників від 1 до 6.
Зміст гри: клас ділиться на дві групи. На дошці написані цифри від 1 до 6 для кожної команди. Обирається один член з кожної команди і називає номер. Учні з кожної команди по черзі виходять до дошки і обводять названий номер. Хто зробив це швидше і правильно, заробляє 1 бал для своєї команди.
На якій сторінці?
Мета гри: практика у вживанні Present Perfect Tense, засвоєння мовної моделі to open the book at page …; повторення числівників.
Зміст гри: вчитель відкриває книгу на будь-якій сторінці і звертається до класу із запитанням: At what page have I opened the book? Учні по черзі говорять: I think you’ve opened the book at page …. Той, хто назвав число найближче до номера відкритої сторінки, виграє і стає ведучим.
Дата публикования: 2015-09-18; Прочитано: 264 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!