Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Зарядка 2



Мета гри: аудіювання наказових речень.

Зміст гри: учитель подає команди, а учні виконують їх.

Hands up! Clap! Clap! Clap!

Hands down! Shake! Shake! Shake!

Hands on hips! Bend left! Bend right!

Jump! Jump! Hop! Hop! And stop!

Hands up! Hands down!

Hands on hips! Sit down!

Stand up! Stand still! Hands to the sides!

Bend left! Bend right!

March! 1, 2, 3. Hop!

1, 2, 3. Stop! Stand still!

Німе кіно

Мета гри: закріплення навичок вживання лексичних одиниць з теми «Погода».

Зміст гри: учитель беззвучно промовляє вустами фразу про погоду. Учні мають відтворити її вголос.

Правда/неправда

Мета гри: імітація речень.

Зміст гри: учитель вимовляє фрази про погоду сьогодні. Учні повторюють, якщо фраза відповідає дійсності.

Чого бракує?

Мета гри: закріплення навичок вживання лексичних одиниць з тем “Іграшки”, “Посуд”, лічба.

Зміст гри: на столі розкладають предмети і просять дітей індивідуально й хором перелічити й назвати їх. Після цього діти на хвилинку заплющують очі, а ведучий тим часом ховає один з предметів. Діти повинні подивитись і сказати, якого предмета не вистачає.

Зразок діалогу:

Ведучий: Children, look at the table and say what you can see there.

Діти: I can see a yellow fox, a green frog…

Ведучий: Count the toys.

Діти: One, two …

Ведучий: Shut your eyes and don’t peep. (Після паузи) Now look again at the table and say what is missing.

Діти: The cat.

Цю гру можна також використати для закріплення конструкції I can see a fox… I can’t see a the fox.

Мета гри: повторити числівники.

Зміст гри: вчитель показує класу картку з номером, прикріплює її на дошці зліва і запитує клас “What number is it?” Після відповіді учнів вчитель пише названий номер на дошці справа. Коли всі номери будуть написані, вчитель викликає до дошки одного учня, просить його уважно подивитися на них і запам’ятати їх. Після цього він закриває очі, а вчитель тим часом ховає одну картку з дошки. Завдання учня – відгадати, яка картка зникла і викреслити слово, що відповідає картці. Після цього вчитель викликає іншого учня.

Іграшкова крамниця

Мета гри: закріплення форм ввічливого звертання та моделі Give me…

Зміст гри: на столі розкладають іграшки. Діти по черзі стають біля столу в ролі “продавця”, решта – “покупці”. Гра проходить у формі діалогу. В кінці можна зібрати іграшки.

Зразок діалогу:

Ніна: Good morning, Vova.

Вова: Good morning, Nina.

Ніна: Give me a little bunny, please.

Вова: Here you are.

Ніна: Thank you.

Вова: Not at all. (You are welcome).

Ніна: Good bye, Vova.

Вова: Good bye, Nina.

Діалог можна ускладнити виразами: What would you like? I like it (this bunny); I don’t like it; I want (don’t want) a little (big) bunny. May I take a doll (and a ball, two dolls)? Have you a bunny? Yes, I have. No, I haven’t.





Дата публикования: 2015-09-18; Прочитано: 359 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.005 с)...