За радянської доби переважав аналіз художнього твору:
| феміністичний
| міфологічний
| *соціологічний
| філософський
|
|
|
На занятті-психологічному дослідження у центрі уваги перебуває:
| композиція твору
| метрика
| *внутрішній світ героя
| індивідуальний стиль
|
|
|
Одним із прийомів психологічного зображення, який досліджуємо на занятті-психологічному дослідження, є:
| шестистопний ямб
| кульмінаційний момент
| заперечний паралелізм
| *внутрішній монолог
|
|
|
Одним із прийомів психологічного зображення, який досліджуємо на занятті-психологічному дослідження, є:
| *психологічний пейзаж
| епілог
| внутрішня рима
| динамічний пейзаж
|
|
|
Одним із прийомів психологічного зображення, який досліджуємо на занятті-психологічному дослідження, є:
| історичний екскурс
| *потік свідомості
| публіцистичний відступ
| анафора
|
|
|
Для вивчення сновидінь літературних героїв застосовуємо відомості з теорії психолога:
| Г.Абрамової.
| А.Домбровича.
| Г.Костюка.
| *З.Фройда.
|
|
|
Із застосуванням теорії психолога К.-Г.Юнга вивчатимемо таке явище української літератури:
| пейзаж
| портрет
| *образ-архетип
| рима
|
|
|
Заняття-філософське дослідження має за мету:
| *усвідомлення світоглядної позиції автора
| ілюстрація історичних подій
| опис зовнішності героя
| стилістичні навички студента
|
|
|
Під час вивчення творчості цього письменника поєднуємо аналіз його філософської і художньої творчості:
| В.Сосюра
| Г.Квітка-Основ’яненко
| *Г.Сковорода
| В. Чумак
|
|
|
Дискусію про значення мистецтва у житті людини проведемо під час вивчення творів
| П.Тичини «Сонячні Кларнети», «Блакить мою душу обвіяла»
| *М.Рильського «Шопен», «Троянди й виноград»
| П.Тичини «Пам’яті тридцяти», «Партія веде»
| М.Рильського «Мандрівка в молодість», «Слово про рідну матір»
|
|
|
Зіставлення з французьким живописом проведемо під час вивчення твору
| Лесі Українки «Бояриня»
| І.Франка «Мойсей»
| В.Стуса «Як добре те, що смерті не боюсь я»
| *М.Коцюбинського «Intermezzo»
|
|
|
Зіставлення зі Старим Заповітом проведемо під час вивчення твору
| Лесі Українки «Бояриня»
| *І.Франка «Мойсей»
| В.Стуса «Як добре те, що смерті не боюсь я»
| М.Коцюбинського «Intermezzo»
|
|
|
Зіставлення з Новим Заповітом проведемо під час вивчення твору
| Лесі Українки «Бояриня»
| І.Франка «Мойсей»
| *В.Стуса «Як добре те, що смерті не боюсь я»
| М.Коцюбинського «Intermezzo»
|
|
|
Зіставлення зі українською міфологією проведемо під час вивчення твору
| *Лесі Українки «Лісова пісня»
| І.Франка «Мойсей»
| В.Стуса «Як добре те, що смерті не боюсь я»
| М.Коцюбинського «Intermezzo»
|
|
|
Заняття-історичне дослідження доби сталінських репресій проведемо на матеріалі твору
| *І.Багряного «Сад Гетсиманський»
| О.Кобилянської «Земля»
| О.Гончара «Собор»
| Л.Костенко «Маруся Чурай»
|
|
|
Заняття-психологічне дослідження зрадженого кохання проведемо на матеріалі твору
| І.Багряного «Сад Гетсиманський»
| О.Кобилянської «Земля»
| О.Гончара «Собор»
| *Л.Костенко «Маруся Чурай»
|
|
|
Заняття-дискусію «Нащо нам потрібні пам’ятки культури?» проведемо на матеріалі твору
| І.Багряного «Сад Гетсиманський»
| О.Кобилянської «Царівна»
| *О.Гончара «Собор»
| Л.Костенко «Маруся Чурай»
|
|
|
Заняття-дискусію на тему «Проблема збагачення та морально-етичного вибору» проведемо на матеріалі твору
| І.Багряного «Сад Гетсиманський»
| *О.Кобилянської «Земля»
| О.Гончара «Собор»
| Л.Костенко «Маруся Чурай»
|
|
|
Заняття-дискусію на тему «Феміністичні проблеми в літературі і сучасному житті» проведемо на матеріалі твору
| І.Багряного «Сад Гетсиманський»
| *О.Кобилянської «Царівна»
| О.Гончара «Собор»
| Л.Костенко «Маруся Чурай»
|
|
|
Суґестопедичне заняття на тему «Краса кохання» проведемо під час вивчення інтимної лірики
| О.Гончара
| В.Самійленка
| *В.Сосюри
| П.Загребельного
|
|
|
Інтерактивне заняття на тему «Екологічні проблеми нашого часу» проведемо під час вивчення творчості
| *І.Драча
| І.Багряного
| М.Хвильового
| П.Куліша
|
|
|
Евристичне заняття на тему «Формування імпресіонізму в українській літературі» проведемо під час вивчення творчості
| В.Стефаника
| І.Франка
| О.Олеся
| *М.Коцюбинського
|
|
|
Однією зі специфічних рис уроку літератури є поєднання
| Науково-технічного і художнього
| *Літературного і літературознавчого
| Культурологічного і політологічного
| Виховного і профорієнтаційного
|
|
|
На уроці літератури, крім інтелектуальної, завжди важлива
| Фізична активність
| Соціальна активність
| Політична активність
| *Емоційна активність
|
|
|
Структурування уроку літератури за етапами є способом
| Новітнім
| *Традиційним
| Технічним
| Езотеричним
|
|
|
Структурування уроку літератури за навчальними ситуаціями є способом
| *Новітнім
| Традиційним
| Технічним
| Езотеричним
|
|
|
Типи уроків новаторського змісту і структури називають
| Новітніми
| Передовими
| *Нестандартними
| Екстраординарними
|
|
|
У класифікації уроків за дидактичною метою Є. Пасічник виокремив, крім інших, такий тип уроку літератури
| *Засвоєння нових знань
| Написання твору
| Написання переказу
| Читання художнього тексту
|
|
|
У класифікації уроків за дидактичною метою Є. Пасічник виокремив, крім інших, такий тип уроку літератури
| Написання твору
| Вивчення напам’ять
| Читання художнього тексту
| *Узагальнення і систематизації знань
|
|
|
У класифікації уроків за дидактичною метою Є. Пасічник виокремив, крім інших, такий тип уроку літератури
| Підготовки до творчої роботи
| Вивчення напам’ять
| Читання художнього тексту
| *Контролю знань, умінь і навичок з літератури
|
|
|
Учнівську самостійну роботу з літератури докладно схарактеризовано у книзі
| *Степанишин Б. у книзі «Література-вчитель-учень»
| Слоньовська О. «Конспекти уроків з української літератури для 11 класу: нове прочитання творів»
| Оліфіренко В. «Підручник з української літератури: історія і теорія»
| Шуляр В. «Урок літератури в умовах 12-річної школи: 5-9 класи»
|
|
|
На допомогу вчителеві зміст і перебіг уроків літератури у старшій школі детально викладено у книзі
| Степанишин Б. у книзі «Література-вчитель-учень»
| *Слоньовська О. «Конспекти уроків з української літератури для 11 класу: нове прочитання творів»
| Оліфіренко В. «Підручник з української літератури: історія і теорія»
| Шуляр В. «Урок літератури в умовах 12-річної школи: 5-9 класи»
|
|
|
На допомогу вчителеві зміст і перебіг системи уроків літератури в основній школі викладено у книзі
| Степанишин Б. у книзі «Література-вчитель-учень»
| Слоньовська О. «Конспекти уроків з української літератури для 11 класу: нове прочитання творів»
| Оліфіренко В. «Підручник з української літератури: історія і теорія»
| *Шуляр В. «Урок літератури в умовах 12-річної школи: 5-9 класи»
|
|
|
Особливості навчальної книги з літератури схарактеризовано у книзі
| Степанишин Б. у книзі «Література-вчитель-учень»
| Слоньовська О. «Конспекти уроків з української літератури для 11 класу: нове прочитання творів»
| *Оліфіренко В. «Підручник з української літератури: історія і теорія»
| Шуляр В. «Урок літератури в умовах 12-річної школи: 5-9 класи»
|
|
|
Життя і творчість двох і більше письменників розглядається на такому типі уроку як
| Інтегрований урок
| *Урок-блок
| Урок історико-літературна композиція
| Урок літературно-музична композиція
|
|
|
Взаємопов’язаний матеріал двох навчальних предметів розглядається на такому типі уроку як
| *Інтегрований урок
| Урок-блок
| Урок історико-літературна композиція
| Урок літературно-музична композиція
|
|
|
Вивчення художнього твору в контексті доби відбувається на такому типі уроку як
| Інтегрований урок
| Урок-блок
| *Урок історико-літературна композиція
| Урок літературно-музична композиція
|
|
|
Вивчення художнього твору в мистецькому контексті відбувається на такому типі уроку як
| Інтегрований урок
| Урок-блок
| Урок історико-літературна композиція
| *Урок літературно-музична композиція
|
|
|
Є інтелектуальною літературною грою така гра як
| Концерт
| Театр
| Суд
| *Вікторина
|
|
|
Є інтелектуальною літературною грою така гра як
| Концерт
| Театр
| *Кросворд
| Музейна екскурсія
|
|
|
Є рольовою літературною грою така гра як
| Вікторина
| Чайнворд
| Кросворд
| *Музейна екскурсія
|
|
|
Є рольовою літературною грою така гра як
| *Театр
| Чайнворд
| Кросворд
| Криптограма
|
|
|
Фаховим науково-методичним журналом для вчителя української літератури є
| «Дзвін»
| *«Дивослово»
| «Вітчизна»
| «Дніпро»
|
|
|
Фаховим науково-методичним журналом для вчителя української літератури є
| «Сучасність»
| *«Дивослово»
| «Віче»
| «Дніпро»
|
|
|
Фаховим науково-методичним журналом для вчителя української літератури є
| «Кур’єр Кривбасу»
| *«Дивослово»
| «Березіль»
| «Дніпро»
|
|
|
Фаховим науково-методичним журналом для вчителя української літератури є
| «Критика»
| *«Українська мова і література в школі»
| «Українська словесність»
| «Дніпро»
|
|
|
Фаховим науково-методичним журналом для вчителя української літератури є
| *«Українська мова та література»
| «Література в школі»
| «Вітчизна»
| «Дніпро»
|
|
|
Фаховим науково-методичним журналом для вчителя української літератури є
| «Дзвін»
| «Вітчизна»
| *«Урок української»
| «На допомогу вчителеві літератури»
|
|
|
Фаховим науково-методичним журналом для вчителя української літератури є
| «Дзвін»
| *«Українська література в загальноосвітній школі»
| «Вітчизна»
| «Українська та зарубіжна література»
|
|
|
Специфіка уроку літератури у поєднанні:
| Науково-технічного і художнього
| *Літературного і літературознавчого
| Культурологічного і політологічного
| Виховного і профорієнтаційного
|
|
|
Крім інтелектуальної, на уроці літератури завжди важлива
| Фізична активність
| Соціальна активність
| Політична активність
| *Емоційна активність
|
|
|
Спосіб структурування уроку літератури за етапами є
| Новітнім
| *Традиційним
| Технічним
| Езотеричним
|
|
|
Спосіб структурування уроку літератури за навчальними ситуаціями є
| *Новітнім
| Традиційним
| Технічним
| Езотеричним
|
|
|
Уроки новаторського змісту і структури називають
| Новітніми
| Передовими
| *Нестандартними
| Екстраординарними
|
|
|
Твори якого літературного роду потребують аналітичної роботи над текстом, переказування змісту і його осмислення, детального тлумачення окремих епізодів, узагальнення проаналізованих складових
| *Епос
| Лірика
| Драма
| Міжродові жанри
|
|
|
Твори якого літературного роду потребують емоційного цілісного сприйняття, творчої уяви, розуміння перебігу почуттів і думок, уваги до образного висловлювання та мелодики
| Епос
| *Лірика
| Драма
| Міжродові жанри
|
|
|
Твори якого літературного роду потребують унаочнення, зв’язку з театром, проникнення в конфлікт, стеження за дією, що відбувається у вчинках героїв, і прочитання підтекстової дії, яка протікає в їхніх душах
| Епос
| Лірика
| *Драма
| Міжродові жанри
|
|
|
При розгляді яких творів треба застосовувати прийоми, характерні для епосу і лірики, лірики і драми тощо
| Епос
| Лірика
| Драма
| *Міжродові жанри
|
|
|
Лірика як літературний рід потребує
| аналітичної роботи над текстом, переказування змісту і його осмислення, детального тлумачення окремих епізодів, узагальнення проаналізованих складових
| *емоційного цілісного сприйняття, творчої уяви, розуміння перебігу почуттів і думок, уваги до образного висловлювання та мелодики
| унаочнення, зв’язку з театром, проникнення в конфлікт, стеження за дією, що відбувається у вчинках героїв, і прочитання підтекстової дії, яка протікає в їхніх душах
| застосування прийомів, характерних для епосу і лірики, лірики і драми тощо
|
|
|
Епос як літературний рід потребує
| *аналітичної роботи над текстом, переказування змісту і його осмислення, детального тлумачення окремих епізодів, узагальнення проаналізованих складових
| емоційного цілісного сприйняття, творчої уяви, розуміння перебігу почуттів і думок, уваги до образного висловлювання та мелодики
| унаочнення, зв’язку з театром, проникнення в конфлікт, стеження за дією, що відбувається у вчинках героїв, і прочитання підтекстової дії, яка протікає в їхніх душах
| застосування прийомів, характерних для епосу і лірики, лірики і драми тощо
|
|
|
Драма як літературний рід потребує
| аналітичної роботи над текстом, переказування змісту і його осмислення, детального тлумачення окремих епізодів, узагальнення проаналізованих складових
| емоційного цілісного сприйняття, творчої уяви, розуміння перебігу почуттів і думок, уваги до образного висловлювання та мелодики
| *унаочнення, зв’язку з театром, проникнення в конфлікт, стеження за дією, що відбувається у вчинках героїв, і прочитання підтекстової дії, яка протікає в їхніх душах
| застосування прийомів, характерних для епосу і лірики, лірики і драми тощо
|
|
|
Вивчення міжродових жанрів потребує
| аналітичної роботи над текстом, переказування змісту і його осмислення, детального тлумачення окремих епізодів, узагальнення проаналізованих складових
| емоційного цілісного сприйняття, творчої уяви, розуміння перебігу почуттів і думок, уваги до образного висловлювання та мелодики
| унаочнення, зв’язку з театром, проникнення в конфлікт, стеження за дією, що відбувається у вчинках героїв, і прочитання підтекстової дії, яка протікає в їхніх душах
| *застосування прийомів, характерних для епосу і лірики, лірики і драми тощо
|
|
|
Балада, ліро-епічна поема, драматична поема, байка, притча розглядаються як твори, що належать до
| Епосу
| Лірики
| Драми
| *Міжродових жанрів
|
|
|