Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Тема 7: Інноваційні технології викладання літератури



Дидактична евристика ґрунтується на принципі: радості і ненапруженості *самостійного відкриття істини занурення в наукову галузь створення суспільно значущого результату    
Су ґ естопедичне навчання ґрунтується на принципі: *радості і ненапруженості самостійного відкриття істини занурення в наукову галузь створення суспільно значущого результату    
Концентроване навчання ґрунтується на принципі: радості і ненапруженості самостійного відкриття істини *занурення в наукову галузь створення суспільно значущого результату    
Продуктивне навчання ґрунтується на принципі: радості і ненапруженості самостійного відкриття істини занурення в наукову галузь *створення суспільно значущого результату    
Яка інноваційна технологія передбачає складання блокових графічних опор: продуктивна сугестопедична евристична *концентрована    
Яка інноваційна технологія передбачає музичний фон заняття: продуктивна *сугестопедична евристична інтерактивна    
Яка інноваційна технологія передбачає профорієнтаційне самовипробування учня? *продуктивна сугестопедична евристична концентрована    
Яка інноваційна технологія передбачає застосування «питань Сократа»? інтерактивна сугестопедична *евристична концентрована    
Яка інноваційна технологія передбачає участь кожного учня в обговоренні літературного питання? продуктивна *інтерактивна евристична концентрована    
Навчально-предметний модуль – це: концепція викладання розділу, теми технологічна модель окремого предмету, що вивчається протягом року *сукупність цілісного бачення системи викладання предмету протягом всього навчання одна навчальна ситуація на уроці    
Дидактичний модуль – це: концепція викладання розділу, теми *технологічна модель окремого предмету, що вивчається протягом року сукупність цілісного бачення системи викладання предмету протягом всього навчання одна навчальна ситуація на уроці    
Змістовий модуль – це: *концепція викладання розділу, теми технологічна модель окремого предмету, що вивчається протягом року сукупність цілісного бачення системи викладання предмету протягом всього навчання одна навчальна ситуація на уроці    
Особистість і життєва доля автора є основою для тлумачення твору таким методом: еволюційний *біографічний культурно-історичний компаративний    
Крізь призму розвитку жанру твір розглядають за таким методом: *еволюційний біографічний культурно-історичний компаративний    
Зіставлення творів є засадою такого методу: еволюційний біографічний культурно-історичний *компаративний    
Психоаналітична критика ґрунтується на вченні: *З.Фройда Ф. Гегеля К.Юнга Ф.Ніцше    
Поняття архетип у літературознавство ввійшло з психологічної теорії: З.Фройда Ф. Гегеля *К.Юнга Ф.Ніцше    
Архетип – це: *символічний образ нації втілення індивідуального інстинкту людини застаріле слово характеристика персонажа    
Для представників міфологічної критики міф – це: казка романтична історія *основа будь-якого твору фантастика    
Структуралісти наближають літературознавство до: *точних наук живопису політики музики    
Текстуальний аналіз Р.Барта передбачає: характеристику персонажів як представників класів поділ твору на структурні блоки зіставлення двох творів *поступове повільне тлумачення тексту    
Соціологізований аналіз твору передбачає: *характеристику персонажів як представників класів поділ твору на структурні блоки зіставлення двох творів поступове повільне тлумачення тексту    
Жінка як персонаж і автор перебуває у центрі уваги представників критики: структуральної *феміністичної міфологічної формалістичної    
Деконструктивісти оперують такими поняттями: *маргінес, лакуна, слід емансипація, логоцентризм, бінарна опозиція, означник, означуване міфологема, міфема, мономіф    
В основу біографічного методу літературознавчого дослідження покладено тезу Існують первісні вихідні форми сюжетів і образів. Жанри розвиваються протягом існування літератури, видозмінюючись. Принципово тотожні закони, які керують світом природи і світом людського духу. *Кожний художник слова пише по-своєму, неповторно.    
В основу еволюційного методу літературознавчого дослідження покладено тезу Існують первісні вихідні форми сюжетів і образів. *Жанри розвиваються протягом існування літератури, видозмінюючись. Принципово тотожні закони, які керують світом природи і світом людського духу. Кожний художник слова пише по-своєму, неповторно.    
В основу компаративного методу літературознавчого дослідження покладено тезу *Існують первісні вихідні форми сюжетів і образів. Жанри розвиваються протягом існування літератури, видозмінюючись. Принципово тотожні закони, які керують світом природи і світом людського духу. Кожний художник слова пише по-своєму, неповторно.    
В основу культурно-історичного методу літературознавчого дослідження покладено тезу Існують первісні вихідні форми сюжетів і образів. Жанри розвиваються протягом існування літератури, видозмінюючись. *Принципово тотожні закони, які керують світом природи і світом людського духу. Кожний художник слова пише по-своєму, неповторно.    
В.Дільтей стверджував, що для дослідження передовсім потрібні поступове тлумачення тексту, поділеного на короткі лексії *внутрішній світ людини, інтуїція, розуміння вивчення біографії, уява про особливості переживань автора знімок з раси, історичного моменту, природи    
Ш.-О. Сент-Бев стверджував, що для дослідження передовсім потрібні поступове тлумачення тексту, поділеного на короткі лексії внутрішній світ людини, інтуїція, розуміння *вивчення біографії, уява про особливості переживань автора знімок з раси, історичного моменту, природи    
І.-А.Тен стверджував, що для дослідження передовсім потрібні поступове тлумачення тексту, поділеного на короткі лексії внутрішній світ людини, інтуїція, розуміння вивчення біографії, уява про особливості переживань автора *знімок з раси, історичного моменту, природи    
Р.Барт стверджував, що для дослідження передовсім потрібні *поступове тлумачення тексту, поділеного на короткі лексії внутрішній світ людини, інтуїція, розуміння вивчення біографії, уява про особливості переживань автора знімок з раси, історичного моменту, природи    
Застосовуючи формальний метод, літературознавець досліджує *Специфіку образів, виражальні засоби мови, особливості віршування. Маргінеси, лакуни, сліди, залишкові смисли художнього тексту. Літературні жанри у їхньому історичному розвиткові. Мандрівні сюжети та вічні образи.    
Застосовуючи компаративний метод, літературознавець досліджує Специфіку образів, виражальні засоби мови, особливості віршування. Маргінеси, лакуни, сліди, залишкові смисли художнього тексту. Літературні жанри у їхньому історичному розвиткові. *Мандрівні сюжети та вічні образи.    
Застосовуючи еволюційний метод, літературознавець досліджує Специфіку образів, виражальні засоби мови, особливості віршування. Маргінеси, лакуни, сліди, залишкові смисли художнього тексту. *Літературні жанри у їхньому історичному розвиткові. Мандрівні сюжети та вічні образи.    
Застосовуючи метод реконструкції, літературознавець досліджує Специфіку образів, виражальні засоби мови, особливості віршування *Маргінеси, лакуни, сліди, залишкові смисли художнього тексту Літературні жанри у їхньому історичному розвиткові. Мандрівні сюжети та вічні образи.    
Парадоксальне мислення актуалізується методом Культурно-історичний Структуральний *Деконструктивізм Біографічний    
Доля нації актуалізується методом *Культурно-історичний Структуральний Деконструктивізм Біографічний    
Найближчий до точних наук метод Культурно-історичний *Структуральний Деконструктивізм Біографічний    



Дата публикования: 2015-04-07; Прочитано: 504 | Нарушение авторского права страницы



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.007 с)...