Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Тема 6: Вивчення мови художнього твору, розвиток усного та писемного мовлення учнів



Психолог Л.Виготський закликав учителя розвивати мовлення учня усне, писемне і: виразне орфоепічне іншомовне *внутрішнє    
Мовленнєва ситуація на уроці літератури, коли учень говорить від імені літературного героя чи автора, називається: навчально-дидактичною тренувальною з гіпотетичною зміною соціальної функції *художньо-ігровою    
Мовленнєва ситуація на уроці літератури, коли учень виступає в ролі учителя, екскурсовода, літературного або театрального критика, називається: навчально-дидактичною тренувальною *з гіпотетичною зміною соціальної функції художньо-ігровою    
Мовленнєва ситуація на уроці літератури, коли учень відповідає на питання, не змінюючи своєї ролі, називається: *навчально-дидактичною тренувальною з гіпотетичною зміною соціальної функції художньо-ігровою    
Дослідницька доповідь створюється студентом як: добірка і коментування цитат з художніх творів до твердження вчителя чи підручника виклад за одним джерело нових для класу фактичних відомостей *самостійний розгляд учнем художнього тексту власний художній твір учня    
Ілюстративна доповідь створюється студентом як: *добірка і коментування цитат з художніх творів до твердження вчителя чи підручника виклад за одним джерело нових для класу фактичних відомостей самостійний розгляд учнем художнього тексту власний художній твір учня    
Мові ліричного твору притаманна така конститутивна риса, як *насиченість виражальними засобами мови складність синтаксичних конструкцій насиченість історизмами простота синтаксису    
Досліджуючи версифікацію, визначаємо у школі все, крім одного ритм *акт строфу риму    
Один із шляхів визначення розміру вірша читання писання *скандування рахування    
Один із шляхів визначення розміру вірша образний філософський психологічний *графічний    
У школі вивчаємо такий спосіб римування *парне потрійне одинарне постійне    
У школі вивчаємо такий спосіб римування *кільцеве квадратове трикутне перемінне    
У школі вивчаємо такий спосіб римування перемішане переважне перекладене *перехресне    
Пояснюючи, що таке стопа, стверджуємо, що це – об’єднана змістом, інтонацією, римою група рядків одиниця силабічної системи віршування співзвучне закінчення слів *повторювана група складів з певним місцем наголосу    
Пояснюючи, що таке строфа, стверджуємо, що це – *об’єднана змістом, інтонацією, римою група рядків одиниця силабічної системи віршування співзвучне закінчення слів повторювана група складів з певним місцем наголосу    
Пояснюючи, що таке рядок з постійною кількістю складів, стверджуємо, що це – об’єднана змістом, інтонацією, римою група рядків *одиниця силабічної системи віршування співзвучне закінчення слів повторювана група складів з певним місцем наголосу    
Пояснюючи, що таке рима, стверджуємо, що це – об’єднана змістом, інтонацією, римою група рядків одиниця силабічної системи віршування *співзвучне закінчення слів повторювана група складів з певним місцем наголосу    
Завдання розкрити учням емоційний, інтелектуальний, образний, мелодичний, ритмічний феномени твору ставимо під час вивчення драми епосу *лірики кінодраматургії    
Як найбільш суб’єктивний тип твору вивчаємо у школі драму епос *лірику кінодраматургію    
Виразне читання напам’ять є обов’язковим методичним прийомом під час вивчення у школі драми епосу *лірики кінодраматургії    
Завдання прочитати на уроці художній текст «про себе» є обов’язковим методичним прийомом під час вивчення у школі драми епосу *лірики кінодраматургії    
Текстуальному аналізу вірша суперечить послідовність прочитання *вичленовування теми, проблеми, ідеї цілісність розуміння індивідуальність тлумачення    
Текстуальному аналізу вірша суперечить тлумачення художніх образів послідовність прочитання * аналіз у буквальному розумінні слова, як розчленування цілісність розуміння    
Вивчаючи ямб, стверджуємо, що стопа містить 1 наголошений і 1 ненаголошений склад *1 ненаголошений і 1 наголошений склад 1 наголошений і 2 ненаголошені склади 1 ненаголошений, 1 наголошений і 1 ненаголошений склад    
Вивчаючи хорей, стверджуємо, що стопа містить *1 наголошений і 1 ненаголошений склад 1 ненаголошений і 1 наголошений склад 1 наголошений і 2 ненаголошені склади 1 ненаголошений, 1 наголошений і 1 ненаголошений склад    
Вивчаючи пірихій, стверджуємо, що стопа містить 1 наголошений і 1 ненаголошений склад 1 ненаголошений і 1 наголошений склад 1наголошений і 1 наголошений склад *1 ненаголошений і 1 ненаголошений склад    
Вивчаючи спондей, стверджуємо, що стопа містить 1 наголошений і 1 ненаголошений склад 1 ненаголошений і 1 наголошений склад *1наголошений і 1 наголошений склад 1 ненаголошений і 1 ненаголошений склад    
Вивчаючи дактиль, стверджуємо, що стопа містить 1 наголошений і 1 ненаголошений склад *1 наголошений і 2 ненаголошені склади 1 ненаголошений, 1 наголошений і 1 ненаголошений склад 2 ненаголошені і 1 наголошений склади    
Вивчаючи амфібрахій, стверджуємо, що стопа містить 1 наголошений і 2 ненаголошені склади *1 ненаголошений, 1 наголошений і 1 ненаголошений склад 2 ненаголошені і 1 наголошений склади 1 ненаголошений і 1 ненаголошений склад    
Вивчаючи анапест, стверджуємо, що стопа містить 1 наголошений і 1 ненаголошений склад 1 наголошений і 2 ненаголошені склади 1 ненаголошений, 1 наголошений і 1 ненаголошений склад *2 ненаголошені і 1 наголошений склади    
Визначаючи розмір вірша, називаємо такі стопи, крім однієї 1 наголошений і 1 ненаголошений склад 1 ненаголошений і 1 наголошений склад 1 наголошений і 2 ненаголошені склади *1наголошений і 1 наголошений склад    
Визначаючи розмір вірша, називаємо такі стопи, крім однієї 1 наголошений і 1 ненаголошений склад *1 ненаголошений і 1 ненаголошений склад 1 наголошений і 2 ненаголошені склади 1 ненаголошений, 1 наголошений і 1 ненаголошений склад    
Визначаючи розмір вірша, поряд з основною стопою слід назвати *кількість стоп у рядку супровідні стопи тип римування вид строфи    
Великі стилі (літературні напрями) мають сутність, спільну з: *напрямами в інших видах мистецтва політичними партіями історичними подіями відкриттями у техніці    
До лексичних виражальних засобів мови належать: *синоніми алітерації метафори риторичні запитання    
До тропів як виражальних засобів мови належать: синоніми алітерації *метафори риторичні запитання    
До стилістичних фігур як виражальних засобів мови належать: синоніми алітерації метафори *риторичні запитання    
До художнього звукопису як виражального засобу мови належать: синоніми *алітерації метафора риторичні запитання    
Метафорика – це явище контексту *стилю інтертекстуальності Змісту твору    
Під час текстуального аналізу вірша висвітлюємо у вільно обраному нами порядку своє розуміння такого художнього явища, як: стопа *почуття і думки в їх перебігу сюжет ремарка    
Під час текстуального аналізу вірша висвітлюємо у вільно обраному нами порядку своє розуміння такого художнього явища, як: стопа ремарка мовлення автора і персонажів *виражальні засоби мови на 4-ох рівнях    
Епітет аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як *троп стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Порівняння аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як *троп стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Символ аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як *троп стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Метафору аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як *троп стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Синекдоху аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як *троп стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Метонімію аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як *троп стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Алегорію аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як *троп стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Гіперболу аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як *троп стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Оксюморон аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як *троп стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Анафору аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп *стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Риторичне питання аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп *стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Риторичне звертання аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп *стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Інверсію аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп *стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Повтор аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп *стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Паралелізм аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп *стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Антитезу аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп *стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Градацію аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп *стилістична фігура лексичний засіб художній звукопис    
Алітерацію аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп стилістична фігура лексичний засіб *художній звукопис    
Асонанс аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп стилістична фігура лексичний засіб *художній звукопис    
Звуконаслідування аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп стилістична фігура лексичний засіб *художній звукопис    
Синоніми аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп стилістична фігура *лексичний засіб художній звукопис    
Антоніми аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп стилістична фігура *лексичний засіб художній звукопис    
Історизми аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп стилістична фігура *лексичний засіб художній звукопис    
Архаїзми аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп стилістична фігура *лексичний засіб художній звукопис    
Неологізми аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп стилістична фігура *лексичний засіб художній звукопис    
Згрубілі слова аналізуємо як вид такого виражального засобу мови, як троп стилістична фігура *лексичний засіб художній звукопис    
Вивчаючи ямб, стверджуємо, що стопа містить 1 наголошений і 1 ненаголошений склад *1 ненаголошений і 1 наголошений склад 1 наголошений і 2 ненаголошені склади 1 ненаголошений, 1 наголошений і 1 ненаголошений склад    
Вивчаючи хорей, стверджуємо, що стопа містить *1 наголошений і 1 ненаголошений склад 1 ненаголошений і 1 наголошений склад 1 наголошений і 2 ненаголошені склади 1 ненаголошений, 1 наголошений і 1 ненаголошений склад    
Вивчаючи пірихій, стверджуємо, що стопа містить 1 наголошений і 1 ненаголошений склад 1 ненаголошений і 1 наголошений склад 1наголошений і 1 наголошений склад *1 ненаголошений і 1 ненаголошений склад    
Вивчаючи спондей, стверджуємо, що стопа містить 1 наголошений і 1 ненаголошений склад 1 ненаголошений і 1 наголошений склад *1наголошений і 1 наголошений склад 1 ненаголошений і 1 ненаголошений склад    
Вивчаючи дактиль, стверджуємо, що стопа містить 1 наголошений і 1 ненаголошений склад *1 наголошений і 2 ненаголошені склади 1 ненаголошений, 1 наголошений і 1 ненаголошений склад 2 ненаголошені і 1 наголошений склади    
Вивчаючи амфібрахій, стверджуємо, що стопа містить 1 наголошений і 2 ненаголошені склади *1 ненаголошений, 1 наголошений і 1 ненаголошений склад 2 ненаголошені і 1 наголошений склади 1 ненаголошений і 1 ненаголошений склад    
Вивчаючи анапест, стверджуємо, що стопа містить 1 наголошений і 1 ненаголошений склад 1 наголошений і 2 ненаголошені склади 1 ненаголошений, 1 наголошений і 1 ненаголошений склад *2 ненаголошені і 1 наголошений склади    
Визначаючи розмір вірша, називаємо такі стопи, крім однієї 1 наголошений і 1 ненаголошений склад 1 ненаголошений і 1 наголошений склад 1 наголошений і 2 ненаголошені склади *1наголошений і 1 наголошений склад    
Визначаючи розмір вірша, називаємо такі стопи, крім однієї 1 наголошений і 1 ненаголошений склад *1 ненаголошений і 1 ненаголошений склад 1 наголошений і 2 ненаголошені склади 1 ненаголошений, 1 наголошений і 1 ненаголошений склад    
Визначаючи розмір вірша, поряд з основною стопою слід назвати *кількість стоп у рядку супровідні стопи тип римування вид строфи    



Дата публикования: 2015-04-07; Прочитано: 635 | Нарушение авторского права страницы



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.008 с)...