Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

ОСӨЖ күнтізбелік - тақырыптық жоспары мен тапсырмалары



ОСӨЖ бойынша тақырып және тапсырмасы   Сағат саны Апталар Өткізу формасы
1. Файлдардың импорты және экспорты қалай орындалады. Файлды әртүрлі форматта сақтаңыз. 3DMax бағдарламасының интерфейс элементтеріне толық баяндама, жалпы мағлұматтар. 3) талдау, қысқаша конспект дайындау; 4) жобаны құру және түсіндіру. Келесі модельді құрастырыңыз:       Элект. нұсқасы Жұмыс нәтижесі
2. Стандартты примитивтерге жататын барлық объектілерді құрыңыз және әр объектінің қасиеттерін атап өтіңіз. Келесі модельді құрастырыңыз:     Элект. нұсқасы Жұмыс нәтижесі
3. Кеңейтілген примитивтерге жататын барлық объектілерді құрыңыз, қасиеттерін атаңыз. Өзіндік жоба. «Автомобиль» жобасын құрыңыз.     Элект. нұсқасы Жұмыс нәтижесі
4. Сплайндардың әртүрлі формаларын құрыңыз. Келесі модельді құрастырыңыз: Өзіндік жоба. «Аэроплан» жобасын құрыңыз.     Элект. нұсқасы Жұмыс нәтижесі
5. Объектілерді ерекшелеу құралдары мен әдістерің қолданыңыз. Өзіндік жоба. «Велосипед» жобасын құрыңыз.     Элект. нұсқасы Жұмыс нәтижесі
6. Трансформация құралын қолданып объектілердің формасын өзгертіңіз. Келесі модельді құрастырыңыз:     Элект. нұсқасы Жұмыс нәтижесі
7. Объектілерге әртүрлі модификаторларды қолданыңыз және нәтижелерін дәптерге жазыңыз. Өзіндік жоба. «Ваза», «Үстел», «Үстел үстіне қажетті құралдар» объектілерін құрып, барлық элементтерді бір интерфейске жинақтау. Келесі бейнедегі нәтижені орындау:     Элект. нұсқасы Жұмыс нәтижесі
8. Өзіндік жоба. Бөлменің интерьерлік жобасын құрастыру. Материалдармен жұмыс, құрама материалдарды қолдану, суреттерді объектілерге жүктеу. Секіріп тұрған доптың анимациясын құрыңыз. Жобада объектілер моделін құру және объектіге анимация қолдану.     Элект. нұсқасы Жұмыс нәтижесі
9. Lathe модификаторының көмегімен кесе, шыңы, бокал құрыңыз. Консерв пышағын модельдеу     Элект. нұсқасы Жұмыс нәтижесі
10. Күн моделін құрып анимацияны қолданыңыз.     Элект. нұсқасы Жұмыс нәтижесі
11. Жыланды құрып, қозғалтыңыз. Телеарна логотипін құрыңыз.     Элект. нұсқасы Жұмыс нәтижесі
12. Баяндама үлгісінде дайындау: 1.Үш өлшемді анимация туралы жалпы мағлұмат және анимация құру. 2. reactor 2 модулі 3. Персонаждық анимация түсінігі. 4. Объектілерге текстура қолдану және материал қолдану. 5. Сахнаны жарықтандыру. 6. Виртуалды камераны ұйымдастыру. 7. Бағдарламаның қосымша модульдері.     Элект. нұсқасы Жұмыс нәтижесі
13. Үй моделін құрып есік және терезелеріне анимация қолданыңыз. Вентилятор моделін құрыңыз     Элект. нұсқасы Жұмыс нәтижесі
14. Алдыңғы сабақтарда құрылған объектілерге материалдарды қолданыңыз.     Элект. нұсқасы Жұмыс нәтижесі
15. 1.Объектілермен анимациялық әсерлер. 2. Материалдарды қолдану. 3. Камераны тиімді қолдану әдістерін зерттеу. Сахнаны визуализациялау.     Элект. нұсқасы Жұмыс нәтижесі
  Барлығы семестр бойынша      




Дата публикования: 2015-10-09; Прочитано: 508 | Нарушение авторского права страницы



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.007 с)...