№
| Мазмұны
| Сағат саны
| Апта
|
Модуль 1 «Файлдармен жұмыс»
|
| Дәріс 1. 3d studio max бағдарламасына кіріспе. Объектілерді қарапайымдар негізінде модельдеу.
|
| 1 апта
|
Практикалық сабақ 1. 3D Studio Max интерфейсімен таңысу.
|
|
СОӨЖ 1. Файлдардың импорты және экспорты қалай орындалады. Файлды әртүрлі форматта сақтаңыз.
3DMax бағдарламасының интерфейс элементтеріне толық баяндама, жалпы мағлұматтар.
1) талдау, қысқаша конспект дайындау;
2) жобаны құру және түсіндіру (СОӨЖ КТЖ қараңыз)
|
|
| Дәріс 2. Материалдарды тағайындау.
|
| 2 апта
|
Практикалық сабақ 2.Стандартты объектілер құру.
|
|
СОӨЖ2. Стандартты примитивтерге жататын барлық объектілерді құрыңыз және әр объектінің қасиеттерін атап өтіңіз. Модельді құрастырыңыз (СОӨЖ КТЖ қараңыз)
|
|
| Дәріс 3.Камераларды баптау және анимациямен танысу.
|
| 3 апта
|
Практикалық сабақ 3.Қеңейтілген объектілерді құру
|
|
СОӨЖ3.Кеңейтілген примитивтерге жататын барлық объектілерді құрыңыз, қасиеттерін атаңыз. Өзіндік жоба. «Автомобиль» жобасын құрыңыз. (СОӨЖ КТЖ қараңыз)
|
|
| Дәріс 4.Өлшем бірліктерді таңдау.
|
| 4апта
|
Практикалық сабақ 4.Сплайнмен модельдеу
|
|
СОӨЖ4. Сплайндардың әртүрлі формаларын құрыңыз.
|
|
СӨЖ 1.
Тапсырма 1. Түс модельдері (конспект)
Тапсырма 2. Графикалық бейнелерді сақтау форматтары. (баяндама)
Тапсырма 3. 3D графиканың қолдану аймақтары. (баяндама) (СӨЖ КТЖ қараңыз)
|
|
|
Модуль 2. «Баптау жұмыстары»
|
| Дәріс 5. Координаталық торды баптау.
|
| 5 апта
|
Практикалық сабақ 5.Модификаторларды және лофтингті қолдану
|
|
СОӨЖ5.Объектілерді ерекшелеу құралдары мен әдістерің қолданыңыз. Өзіндік жоба. «Велосипед» жобасын құрыңыз.
|
|
| Дәріс 6.Объектіні белгілеу
|
| 6 апта
|
Практикалық сабақ 6. Объектілерге материалдарды қолдану.
|
|
| СОӨЖ6. Трансформация құралын қолданып объектілердің формасын өзгертіңіз.
.
|
|
| Дәріс 7. Объект топтары.
|
|
7апта
|
Практикалық сабақ 7.Объектілерге текстураны қолдану.
|
|
СОӨЖ7.Объектілерге әртүрлі модификаторларды қолданыңыз және нәтижелерін дәптерге жазыңыз.
|
|
СӨЖ 2
Тапсырма 1. 3D Studio Max программасында қолданылатың жылдам батырмалар. (конспект)
Тапсырма 2. 3D Studio Max программасының негізгі батымалары. (конспект)
Тапсырма 3. Құрама торлар тобының объектілерінің сипаттамасы және қасиеттері. Құрама торлар тобының обеъктілерің құру (СӨЖ КТЖ қараңыз)
|
|
| Дәріс 8. Контекстті өзгертуді қолдану
|
| 8апта
|
Практикалық сабақ 8. Анимация құру
|
|
СОӨЖ8.Өзіндік жоба. Бөлменің интерьерлік жобасын құрастыру.
|
|
Аралық бақылау 1 (Коллоквиум)
|
|
|
Модуль 3. «Сплайндармен жұмыс»
|
| Дәріс 9. Модельдерді лофтинг әдісімен құру. Лофтинг әдісімен құрылған модельдерді деформациялау
|
| 9 апта
|
Практикалық сабақ 9.Объектілерге жарық түсіру.
|
|
СОӨЖ9. Lathe модификаторының көмегімен кесе, шыңы, бокал құрыңыз. Консерв пышағын модельдеу.
|
|
| Дәріс 10.Материалдармен жұмыс. Стандартты емес материалдар
|
|
10 апта
|
Практикалық сабақ 10.Қамераларды орнату.
|
|
СОӨЖ10. Күн моделін құрып анимацияны қолданыңыз.
|
|
| Дәріс 11.Анимацияға кіріспе. Character Studio құралдары көмегімен кейіпкерлік көрініс құру
|
|
11апта
|
Практикалық сабақ 11.Визуализациялау.
|
|
СОӨЖ11. Жыланды құрып, қозғалтыңыз.
Телеарна логотипін құрыңыз
|
|
СӨЖ 3
Тапсырма 1. Әйнек картасың модельдеу (текстуралық карталарың құру).
Тапсырма 2. Жер және ландшафты модельдеу (текстуралық карталарың құру).
Тапсырма 3. Spray және Video Post қолданып сиқырлы шаңды жасау.
|
|
Модуль 4 «Модельдеу»
|
| Дәріс 12.Сахнаны модельдеу
|
|
12 апта
|
Практикалық сабақ 12.Арнайы эффектілерді қолдану.
|
|
СОӨЖ12 Баяндама үлгісінде дайындау:
1.Үш өлшемді анимация туралы жалпы мағлұмат және анимация құру.
2. reactor 2 модулі. (СӨЖ КТЖ қараңыз)
|
|
| Дәріс 13.Қабырғалы объектілердің лофтингтік моделі
|
|
13 апта
|
Практикалық сабақ 13.3D Studio Max үшін қосымша модульдерді қолдану Динамика. reactor, Hair and Fur және Cloth модільдерің қолдану
|
|
СОӨЖ13. Үй моделін құрып есік және терезелеріне анимация қолданыңыз.
|
|
| Дәріс 14.Текстуралық карталарды қолдану
|
|
14апта
|
Практикалық сабақ 14.Үшөлшемді графиканы және видеобейнені біріктіру.
|
|
СОӨЖ14.Алдыңғы сабақтарда құрылған объектілерге материалдарды қолданыңыз
|
|
СӨЖ 4
Тапсырма 1. Машинаны белгіленген траектория бойынша жүргізу.
Тапсырма 2. Планеталарды құрып, оларға текстуралық карта қолданып, бір біріне қатысты жылжыту.
Тапсырма 3. Бөлмені модельдеу (СӨЖ КТЖ қараңыз)
|
|
| Дәріс 15.Материалдарды проекциялау негіздері
|
|
15апта
|
Практикалық сабақ 15.Видеомонтаж жасау.
|
|
СОӨЖ15.Объектілермен анимациялық әсерлер
|
|
Аралық бақылау 2 (Коллоквиум)
| |
| ДС – жоба(жоба тақырыптары берілген)
| | 16апта
|
| Барлығы: дәрістер- прак.саб.
СӨЖ (СОӨЖ бірге)
|
| |