Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Лабораториялық жұмыстарды орындау бойынша әдістемелік нұсқаулар



1. Лабораториялық сабақ:

Сабақтың мақсаты:

• программаның негізгі менюі бөлімдерінің қызметтерімен танысу

• баспалық парақ өлшемін және бағытын таңдау

• негізгі құралдардың мүмкіндіктерімен танысу

• бейнелерді көру

Техникалық жабдық: Компьютер

Задание1. 3D Studio Max программасының интерфейсімен таңысу

Негізгі жұмыс амалдары:

1. Программаны іске қосыңыз. Суретте көрсетілген терезе пайда болады.

Терезенің негізгі элементтерімен таңысыңыз және элементтерің атаңыз.

2. Терезенің он жақ төменгі бұрышыңда орналасқан проекция терезелерің басқару батырмаларымен танысыңыз.

Бір терезені ағымды жасау үшін

Min/Max Toggle батырмасы қолданылады.

3. Көру терезелері 4 – алдыңғы түрі (front), үстінен (top), және жанынаң оң немесе сол (left). Және жобалауға ең ыңғайлы 3D терезе - perspective.

4. Ағымдағы терезенің масштабың өзгерту үшін батырмасы қолданылады.

6. Барлық терезелердің масштабың өзгерту үшін батырмасы қолданылады.

Тапсырма 2. Өлшем бірліктері, торға байланыстыру, массивтер.

1. Қажетті өлшем бірлігің орнату үшін келесі амалдарды орындаңыз: Менюдің Customize (Баптау) пунктінен Units Setup (Өлшем бірліктерің баптау) командасың таңдаңыз -суретте корсетілген Units Setup терезесі пайда болады.

2. Өлшем бірліктері ауыстырып қосқышың келесілерге орнатуға болады:

- Metric (Метрикалық);

- US Standard (Стандарт США);

- Custom (Ерекше) – меншікті өлшем бірлігін орнатуға болады.

- Generic Units (Жүйелік) – оңдық өлшем бірлігің таңдау.

3. Metric (Метрикалық типің таңдаймыз), метрикалық бірліктердің өлшемің таңдайық: Millimeters (Миллиметр), Centimeters (Сантиметр), Meters (Метр) және Kilometers (Километр). Біз сантиметр таңдаймыз -"cm".

4. Торды қосу үшін терезенің атауын оң жақ батырмамен щертіп пайда болған контекстік менюда Show Grid жалауша орнатамыз.

5. Тор қосылғаннан кейін оның қадамың Customize (Баптау) - Grid and Snap Settings (Торды және Байланысты баптау) - Home Grid бумасы арқылы өзгертеміз. Тор қадамын 1 см деп қосамыз. Major Lines every Nth терезесінде ең кіші мән - 2 деп қабылдаймыз. Еңді өзгерісті байқау үшін кез-келген терезені максимальды жақындатыңыз Zoom (Масштаб). құралының көмегімен. Назар аударыңыз, ашық түсті тордың қадамы 2 см, ал негізгі тордың қадамы - 1 см.

6. Тор қадамың 10 см деп, ал Major Lines every Nth 5 тең деп алайық.

7. Бауларды орнуды үйренейік. Ол үшін Менюдан Customize (Баптау) - Grid and Snap Settings (Баптау – Торды және бауды баптау) командасың таңдаңыз. Grid and Snap Settings (Торды және бауды баптау) диалог терезесі пайда болады және үнсіз келісім бойынша Snaps (баулар) бумасында ашылған.

8. Баулардың 12 типінде таңдауға болады. (Әрқайсысың қарастырып өтіңіз, салыстырмалы есепті дәптерге жазыңыз)

9. Grid Points (Тор нүктелері) бауын ағымды жасаймыз.

10. Бауларды активтендіру үшін көмекші жолда баулардың бір нұскасын таңдаймыз:

- 3D Snap Toggle (Үшөлшемді бау)

- 2.5D Snap Toggle (Жартылай көлемді бау)

2D Snap Toggle (Екіөлшемді бау)

11. 3D Snap Toggle - 3D бауың таңдаймыз .

12. Жаттықтыру ретінде Box құралыменрамка құрыңыз.

13. Енді қарапайым шыршаларды құрайық. Алдымен сіздің тәжірибе нәтижелерің төшіру үшін File (Файл) - Reset (Алып тастау) командасын таңдаңыз. Файлды сақтау тұралы сұранысқа жоқ деп жауап беріңіз.

14. Шыршаны екі стандартты примитивтердің көмегімен құрайыз – бұтағын цилиндрмен және жоғарғы жағын конустың көмегімен. Шырша нақты өлшемді болатын болсын, біз сантиметр өлшем бірлігін ұмытпаңыз. (Биіктігі 5-7 м). Сәйкесті түстерді қолданып, екі примитивті топтастырамыз (екі объектіні ерекшелеп менюдан Group (Топтар) - Group(Топтастыру) командасын таңдаймыз.

15. Пайда болған шыршадан алея құрайық.

Шыршаны ерекшелеп менюдан Инструменты - Массив.. немесе Array батырмасын таңдаймыз.

16. Массивтің келесі баптауларың өзгертеміз: Array dimension - 1D (бірөлшемді массив) таңдаймыз және Х осі бойынша жылжытуды орнатамыз, мысалы 400 см, Count саны = 5.

17. Енді аллеяның жаңына жапырақты ағаш «отырғызайық». Мұнда да массивтер көмектесе алады. Ағашты келесі примитивтерден жасайық:бұтағын Цилиндрден (Cylinder), ал жапырағын (Extended Primitives) - Oil Tank қосымша примитивтен.

18. Инструмены - Массив.. командасын таңадап Array dimension - 2D (екіөлшемді массив) деп орнатамыз және Х осі бойынша 400 см, Count саның 1D бойынша – 5, 2D бойынша -5, яғни барлығы 25. Y осі бойынша жылжытуды 400 см деп орнатамыз, бірақ мұны енді терезенің төменгі бөлігінде көрсетеміз. Келесі суреттегідей нәтиже болуы қажет.

19. Негізіне қарапайым примитивтен Рамка (Box) жасыл алаң жасаймыззеленого цвета.

Бақылау сұрақтары:

1. Программа интерфейсі қандай негізгі элементтерден тұрады?

2. Примитивтерді құру терезесін сипаттаңыз.

3. Топтастыру командасы қалай орындалады?

4. Массив командасы не істейді?

5. Баулар қалай орнатылады?

Әдебиет көздерінің тізімі:

1. Кулагин Б.Ю. 3ds max 6 и character studio 4. Анимация персонажей (+CD) / Б.Ю. Кулагин, Д.Е. Морозов.- СПб.: БХВ-Петербург, 2010.- 224с.

2. Соловьев М.М. 3DS Max 7. Волшебный мир трехмерной графики. С 2-мя компакт-дисками. / М.М. Соловьев.- М.: СОЛОН-Пресс, 2011.- 520.





Дата публикования: 2015-10-09; Прочитано: 639 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.008 с)...