Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Материалды редактірлеу құралы



Материалды редактірлеу құралдарын және орналасу панелін қарастырамыз.

Get Material (Материалды алу)- дайын материалды жүктеу және жаңасын құру. Material/ Map Browser (Материалды қарастыру және карт текстур) пайда болған диалог терезесіндегі батырманы басу арқылы шақырады;

Put Material to Scene ( Материалды бағасына қарай орналастыру )- Make Material Copy (материалды көшіру) батырмалардың көмегімен құрылған материалдарды бағасынай сай құрауға мүмкіндік береді;

Assign Material to Selection ( Белгіленген материалды тағайындау)- Тағайындалған материалды белсенді ұяшық үлгісінен барлық белгіленген объект бағасын ұяшықтарға белгілейді;

Reset Map/ Mtl to Default Settings (Бастапқы материалдарды орнату/карта текстурасы) – Белсенді ұяшық үлгісінен бастапқы параметрлерін қайтарады. Осыдан кейін барлық компоненттердің түстері сұр түске ауысады;

Make Material Copy (Материалды көшіру) – «Қызықты» материалдардарды көшіруге мүмкіндік береді. Көшірмесі сол ұяшықтар үлгісіне және қызықты материалды сақтауға және түп нұсқаға орналасады.Материал объект бағасын өзгертуге көшірме шақырылмайды. Бұл жаңарту «Суық»көшірме және «қызықты» материал көшірмесін Put Material to Scene (Бағасына сай материалды орналастыру) осы батырма арқылы құрылады;

Put to Library (кітапхананы орналастыру) – кітапханадағы материалдар белсенді ұяшық үлгісін орналастыру арқылы құрылады. Material/ Map Browser (Материалдарды қарастыру және карт текстуры) осы диалог терезесі арқылы дискіге сақтайды;

Material Effects Channel (Монтаждау эффектісінің каналы) – 16 графикалық эффект каналының бір материалмен орындалуына рұқсат етеді;

Show End Result (Соңғы шешімді көрсету) – комбинаториялық материалдағы соңғы режимді қосу;

Go to Parent (Басты материалға қайта келу) – материалдар компонентіне дұрыс жолмен және текстура жоғарғы деңгейге жету біріккен компоненттермен жұмыс істеу;

Go to Sibling (Компонентке өту) – Материалды жоғары деңгейге көтермей тұрып негізгі материалдың көлемін шығару компоненттінің және келесі материалға өтуге мүмкіндік береді;

Select by Material (Материалды белгілеу) – Объект бағасын қолдануға материалдарды белгілеуге көмектеседі.Бұл үшін Select Entities диалог терезесі қолданылады;

Options (параметрлер) - Material Editor Options (Материалды редактірлеу параметрі) – диалог терезесін шақырып материалды редактірлеу параметрін жөндеуге өту;

Make Preview (Эскиз құру) –Ұяшық үлгісі материалдарынан уақытша эскиз анимациясын көруге болады;

Background (Фон) – Ұяшықтар үлгісіндегі фонын өзгерту.

Backlight (Арт жағынан жарық түсіру) – материал үлгісінің арт жағынан оның артқы жарық түсіруін шақыра отырып, жарықтың қосымша көзін орналастырады;

Sample Type (Үлгі типі) –Тип үлгісіндегі материалды үлгісін алуға көмектеседі.Меню үш үлгіден тұрады.





Дата публикования: 2015-10-09; Прочитано: 460 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.006 с)...