Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Дәріс. Тақырыбы:жарықтандыру типтері және басалық әдістері



Тақырыбы: Жарықтандыру типтері және басалық әдістері

Жоспар:

1. Фотометрикалық және түзу емес жарықтандыру

2. Жарықтың күндік көзін құру.

1.Фотометрикалық және түзу емес жарықтандыру

Жарықтандыруды көбінесе күндізгі, күн шуағын және аспан жарығын көрсететін классикалық түрге жатқызады. Бірақ позицияланған жарық көзінің және аспан жарты шарының есептелу алгоритмі бұл жарықтандыруды классикалық және ілгермелі әдістері деп атауға рұхсат етеді. Классикаға ұқсастырып, жарықтандырудың жақсартылған әдістерін кез келген тапсырманы орындау үшін қолдануға керек емес. Соңғысы, көп жағдайда қай жерде жарық көзі көп қарапайым көрініске келеді, визуализацияның нәтижесі немесе ашық гамма бейнесі нақты меңгерілмеген.

Осы тарауда қарастырылған жарықтандыру әдісінің амалдары олардың көмегімен нақты (анимация кезінде өзгермейтін) нәтижелерге жету көбіне жеңіл болуына

Жарықтың фотометрикалық көзі

Жарықтың фотометрикалық көзі 3ds max 5 – та бірінші рет пайда болды. Ол классикалықтан жарық интенсивтілігінің физикалық корректті моделіне негізделген нағыз жарықты көрсететіндігімен ерекшеленеді: Жарық энергиясы жарық көзіне дейінгі пропорционалды квадратты арақашықтық кішірейеді. 3ds max – та жарықтың фотометрикалық көзінің бірнеше бірнеше түрі бар:

- нүктелік көзі (point light) – стандартты барлық бағыттағы көзіне ұқсас сызықты көз (linear light) - өз алдына түзү сызықты бейнелейді

-тежелген көз (area light) – екі өлшемді ұзындығы мен ені ноль мәнін қамтымайтын жарық көзі осылайша ол тікбұрышты аймақ болып табылады.

- IES бойынша күн көзі (IES Sun) – шуақтың параллельді тығыздығын білдіретін күн жарығының имитациясы үшін арналған.

- IES бойынша аспан көзі (IES Sky) – аспан купонынан болбыр жарықты имитациялайды.

IES (Illuminating Engineering Society) – жарықтандыру есебі бойынша мекеме.

Жарықтың фотометрикалық көзі классикалықтан олардың есебі кезінде көлеңкенің физикалық корректті алгоритмдері қолданылатындығымен ерекшеленеді. Сондықтан, осындай көздерді қолданып кеңістік құру кезінде өлшем бірліктерді дұрыс беру өте қажет (мысалы, бөлмеде төбе биіктігі 250 км емес 250 см болуы керек).

2. Жарықтың күндік көзін құру.

Жарықтың күндік көзі де фотометрикалық класқа жатады және шынайы жарықтандыру имитация жүйксімен жұмыс үшін қызмет етеді.

1. Жұмыс алаңын ашыңыз немесе жаңасын құрыңыз.

2. батырмасын шертіп, Create қаттамасынан Lights қаттамасын ашыңыз.

3. Графикалық мәзірден ашылған тізімнен Photo metric (Фотометрикалық) пунктін таңдаңыз.

4. Object Type (объект типі) бұрмалы тақтасынан IES Sun (IES бойынша күн көзі) пунктін таңдаңыз. Бұл жарық көзінің параметрлер қаттамада пайда болады (11.7 - сурет).

5. Front терезесінде сол жақ жоғарғы бұрышына тышқанмен шертіңіз және курсорды кеңістіктің ортасына жылжытыңыз. Нысанды бекіту үшін тышқан батырмасын жіберіңіз. Терезеде жарықтың күндік көзі пайда болады. Ереже бойынша оның интервейстілігі тым үлкен, сондықтан оны кішірейту керек.

6. Көлеңке визуализациясын қосу үшін Shadows бөліміне On жалаушасын қойыңыз.

7. Кеңістік визуализациясын орындаңыз.

Кілттік сөздер:

Omni (Жан-жақты бағытталған),Target Spot (Көзделген Прожектор), Target Direct (Көзделген ТҮЗУ), Free Spot (Азат Прожектор), Free Direct (Азат түзу)





Дата публикования: 2015-10-09; Прочитано: 1064 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.006 с)...