Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Дәріс. Тақырыбы:Визуализация және анимация



Тақырыбы: Визуализация және анимация

Жоспар:

1. Анимация түсінігі

2. 3 ds max – та уақыт бойынша ауысу

1. Анимация түсінігі

Анимация 3ds max үшін негізгі түсінік болып табылады. Бұл қапша ш-анимациясы үшін арнайы құрылған, сондықтан онымен кез-келген объект немесе оның параметрі қолданылуы мүмкін: қалпы, өлшем, бұрылыс мәні, түсі, жалпы, сіздің қажеттілігіңізге қарай барлығы.

Компьютерлік анимациясында қозғалыс эффектісі қабылдау инерциясының принципін қолдану есебімен құрылады. Көзбен белгіленген әр бейне біздің санамызда оны басқа жаңа бейне алмастырмағанша статистикалық сурет ретінде қалады. Мұндай суреттердің жиі ауысуына байланысты біз тәжірибелік қозғалысты көріп отырмыз.

Кәсіби терминалогияға сәйкес бұл бейнелер кадр деп аталады. Әрине, кадрдың ауысу жиілігі неғұрлым жоғары болса (яғни көрші кадрлар арасындағы уақытша аралығынан аз), қабылданған қимыл соғұрлым қозғалмалы болып көрінеді.

2. 3 ds max – та уақыт бойынша ауысу

3 ds max – та уақыт шкаласы бойынша орын ауысу үшін бағдарлама терезесінің төменгі жағын толық алып тұратын уақыт шкаласында орналасқан арнайы (ползунок) қызмет істейді. (Ползунок) екі сан көрінеді: біріншісі – ағымдағы кадр номірін білдіреді, екіншісі – ағымдағы сахнадаға кадрлардың жалпы саны.

Уақыт шкаласы бойынша орын ауыстыру үшін ені екі түрлі әдісті қолдануға болады: анимацияны басқару батырмаларымен (ползунок) (9.2–сурет).

Мысал үшін анимациямен бірге 3 ds max қойылуы бойынша кез – келген қойылымды қолдану ұсынады.





Дата публикования: 2015-10-09; Прочитано: 1050 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.007 с)...