Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Исықты жөндеу



Форманы құруда және оның келесі жөндеуде, ереже бойынша, сегменттер қисығын өзгерту қажет. Бұл операция тарту төбелерінің көмегімен орындалады. Осыдан төбелер келесі типте болуы мүмкін:

· Сынықпен (Corner type);

· Тегістелген типте (Smooth type);

· Безье типті (Bezier type);

· Сынық Безье типті (Bezier corner type)-6.12-сурет.

2. Объектілер құрамалары

3ds Max пакетінде бір объектіні әр түрлі әдіспен құруға болады. Программа үшін барлық модельдер өз алданда нүкте жинағын білдіреді (vertex), сызық қабырғалары (edge) осы нүктелерді қосатын және ребер ішіндегі жалпақ шекера (fase).

Объектілер құрамасы (Compound objects) қарапайым формадан күрделі форманың моделін алу үшін қолданылатын құралдар жиынтығы.

3ds Max6 пакеті қолданушыға объектілер құрамының 10 түрін ұсынады: морфипговті (morph), келімілген (conform), тамшылы – тор (blobmesh), бульдық (boolean), лофтингті (loft), орналастырылған (scatter), біріктіретін (connect), формамен ағылған (shape merge), ландшафты (terrain) және торлы (masher). Оларды Create/Geometry қаттамасынан Compound objects пунктін таңдау арқылы табуға болады.

3. Бульдік объектілер

Бульдық объектілер математик Джорджа Буль атымен аталған. Бұл объектілерді алу үшін логикалыққа ұқсас операциялар орындалады.

Логикалық исключение. 3ds Max – тағы бульдық логиканың әрдайым қабылдайтын операциясы. Оның жұмыс принципі мынандай: екі объект – операнданың орнына біреу құрылады. Ол А бірінші операндасында жазылады. Одан екі операндаға жалпы болған аймақтар саналады және қосымша қилысу шекарасы құрылады.

Логикалық қилысу. Бұл операцияның қорытындысында екі операндаға да жалпы болған кеңістік аймығы қалады.

Логикалық біріктіру. Логикалық операциялардың ішіндегі ең танымалы. Объект сыртынан еш өзгермейді. Тек олардың қилысуында қалған объектілер бөлігі жойылады.

Логикалық кесу. Бұл операция оның қолдануында объектілерді екі бөлек объектілерге кеседі.

Кілттік сөздер:

Morph (Айналдыру), Conform (Сәйкестік), Terrain (Ландшафт), Scatter (Шашырау), Connect (Жалғау), Union (Біріктіру), Intersection (Қиылысу), Subtraction (А-В) / Subtraction (В-А) (Алып тастау (А-В) / Алып тастау (В-А)), Cut (Қиып алу)





Дата публикования: 2015-10-09; Прочитано: 582 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.006 с)...