Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Підготовка до гри. Гравці діляться на дві рівні команди – «вартових» і «розвідників» – і шикуються в шеренги уздовж двох протилежних сторін майданчика на відстані 10-20м одна



Гравці діляться на дві рівні команди – «вартових» і «розвідників» – і шикуються в шеренги уздовж двох протилежних сторін майданчика на відстані 10-20м одна від одної. Перед носками граючих кресляться лінії. Посередині майданчика на однаковій відстані від команд малюється кружок. В нього кладуть м'яч або інший предмет.

Опис гри. Команда розвідників повинна відносити м'яч, а команда вартових повинна його стерегти.

За сигналом керівника двоє гравців (крайні з правого флангу кожної шеренги) – розвідник і вартовий – вибігають на середину майданчика до м'яча. Розвідник повинен понести м'яч до себе. Вартовий стежить за ним і не дає йому понести, торкаючись його, якщо він м'яч схопить. Щоб відвернути увагу вартового, розвідник робить різні рухи. Вартовий зобов'язаний повторювати його рухи і в той же час стежити за м'ячем. Якщо розвідник схопить м'яч, вартовий старається його піймати і узяти в полон. Якщо вартовий не піймає розвідника з м'ячем до його табору, то сам йде в полон і встає в чужу шеренгу з лівого флангу. Кожний полонений стає, з своїм переможцем на лівому фланзі шеренги або збоку від шеренги. Гра продовжується до тих пір, поки не переграють всі вартові і розвідники.

В кінці гри підраховуються полонені в кожній команді. Виграє команда, яка має більше полонених.

Потім грають другий раз, помінявшись ролями. Після другої гри знову підраховуються полонені. Перемагає команда, яка зуміла в ролі розвідників і вартових захопити більше полонених. Можна грати і один раз. В цьому випадку, щоб зрівняти умови гри, в кожній команді розраховуються на перший – другий. Граючі під першим номером в одній команді стають розвідниками, в іншій – вартовими. У граючих під другими номерами ролі міняються. Можна ускладнити гру: гравці розраховуються по порядку номерів, і керівник викликає різні номери гравців, на свій розсуд (непарні – розвідники, парні - вартові в одній команді і навпаки в іншій).

Правила гри. 1. Вибігати до м'яча на середину майданчика можна тільки за сигналом керівника. 2. Вартовий повинен повторювати всі рухи на такій же відстані від круга, як і розвідник. Той, хто не повторює всі рухи розвідника – програє. 3. Ловити гравця, що тікає можна тільки до його табору. 4. Якщо гравець, що тікає упустить м'яч, не добігши до свого табору, він вважається спійманим. 5. Якщо розвідник торкнувся м'яча, але не узяв його, то розвідника можна ловити або схопити м'яч, і розвідник вважається спійманим.

«Білі ведмеді»





Дата публикования: 2015-09-18; Прочитано: 420 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.006 с)...