Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Урок №13



Тема: Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та

інформацію

Мета уроку:

• дати уявлення про інформацію, розширити інформаційну картину світу;

• розвивати увагу;

• виховувати естетичні почуття.
Обладнання: програма "Раint".

Хід уроку


І. Організація класу.
1. Повторення правил з техніки безпеки.

Діти, ми з вами знаходимось у комп'ютерному кабінеті. Подумайте, чи правильно поводили себе учні, прийшовши на урок у комп'ютерний клас?

1. Пустотливі учні весело гралися на перерві біля школи, обливаючи
один одного водою із водяних пістолетів. Пролунав дзвоник, учні припиши в
кабінет інформатики.

• Чи порушили вони правила техніки безпеки? Якщо так, то які?

2. Учень, виконуючи завдання на карточці, прикріпив їі скотчем до
екрана монітора..

• Які правила техніки він порушив?

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Робота над запитаннями.

Ви вже знаєте, як поводитись у комп'ютерному класі, вивчили багато нового і цікавого на уроках інформатики.

• А яку тему вивчали на минулому уроці? (Урок малювання).

• Пригадайте, що треба, щоб стартувала програма "Раіnt".

• Як створити малюнок олівцем на комп'ютері?

• Як повернутися знову на робочий стіл?

2. Перевірка завдання "Для розумників і розумниць" на сторінці 27 у підручнику.

III. Актуалізація опорних знань.

На минулих уроках ви домальовували малюнки за початком. А сьогодні продовжимо малювати. Завдання 1.

Розмалюй кульки, які позначаються числами, більшими ніж 8, в червоний колір, розташовані між числами 3 та 6 - в синій.

Завдання 2.

Розмалюй ті квіточки, які обведені товстою лінією.

Повідомлення теми і мети уроку

Діти,сьогодні ви ознайомитесь з таким поняттям як інформація. Тема сьогоднішнього уроку: "Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію". (Тема записана на дошці).

В. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь казки вчителем.

Гномик Мудрунчик повертався з лісової школи і зустрів Ганнусю. Він повідомив Ганнусі про те, що в нашому лісі відкрилася школа детективів? і він туди записався.

- Цікава інформація, - сказала Ганнуся. - А як ти собі уявляєш, що
таке інформація?

Мудрунчик відповів, що, мабуть, це повідомлення.

- Ось, тільки-но я повідомив тобі новину про школу детективів і ти
одразу ж промовила це слово. І вчора теж, коли я сказав, що наша команда
виграла, дідусь відповів, що ця інформація йому відома. Ще вранці диктор по
радіо сказав: "Послухайте інформацію про погоду в нашому лісі".

- Я теж: так думаю, - підтвердила Ганнуся. - Це повідомлення про
щось. Наприклад, про школу, про погоду, явища природи, про людей, тварин,
різні предмети.

Мудрунчику стало зрозуміло.

2. Робота з підручником.

Відкрийте підручники на с.28.

3. Вибіркове читання.

Прочитайте і знайдіть відповідь на питання, що таке інформація?

4. Фізкультхвилинка.

Зараз ми з вами діями і словами передамо інформацію. На кожне питання відповідайте хором "Так" чи "Ні" та імітуйте рухами.

Сорока плаває? — Ні! (Розмахують руками).

Окунь плаває? - Так! (Пливуть).

Горобець літає? - Так! (Розмахують руками).

Щука літає? -Ні! (Пливуть).

Зозуля плаває? - Ні! (Розмахують руками).

Карась плаває? — Так! (Пливуть).

V. Робота за комп'ютером.

1. Бесіда.

А зараз ми перейдемо до роботи за комп'ютером. Пригадайте, на якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Сідайте тихенько за свій комп'ютер. Сьогодні продовжимо роботу з програмою "Раint".

• Скажіть, що слід зробити, щоб стартувала програма "Раіnt"?

Тепер на панелі інструментів оберіть олівець і починайте створювати малюнок. Спробуйте намалювати дерево. Якщо щось вийшло не так, можна скористатися гумкою. Вона знаходиться на панелі інструментів. Клацніть на гумку лівою кнопкою миші. Тепер перенесіть гумку до того місця на малюнку, яке хочете стерти, і починайте витирати.

2. Практична робота учнів.

(Вчитель та лаборант допомагають учням працювати за комп'ютером).

3. Релаксація.

Ваші очі втомились, тому ми виконаємо кілька вправ для очей.

1. Подивіться на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1 - 4, потім переведіть погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

2. Повільно переведіть погляд вгору - вниз, потім
навпаки по Зрази.

А зараз тихенько сядьте за парти.

VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

Перевіримо, як ви засвоїли тему уроку.

• Що треба для того, щоб програма "Раіnt" стартувала?

• Як створити малюнок олівцем?

• Що таке інформація?

• Наведіть власні приклади інформації.

VII. Домашнє завдання (диференційоване).

Виконати завдання "Для розумників і розумниць" з підручника на с.29.





Дата публикования: 2015-09-17; Прочитано: 198 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.008 с)...