Главная Случайная страница Контакты | Мы поможем в написании вашей работы! | ||
|
Третя інтенція - наділення колажу властивостями поетичного твору - реалізується в кельнських творах Макса Ернста, а також у Мерц-картинах Курта Швіттерс, який працював у Ганновері. Хоча стиль цих художників несхожі, їх ріднить те, що обидва розуміють колаж як явище, близьке поезії. Так, Курт Швіттерс писав: "У поезії слово протиставляється слова, тут же [в Мерц-колажі або асамбляжі] Faktor [11] протиставляється Faktor'у, матеріал - матеріалу " [12]. У свою чергу Макс Ернст визначає колаж наступним чином: "... техніка колажу є систематична експлуатація випадкового або штучно спровокованого з'єднання двох або більше чужорідних реальностей в явно невідповідною для них середовищі, і іскра поезії, яка спалахує при наближенні цих реальностей". текст добавила Марущак Ю
Представники дадаїзму
Ханс Арп (Hans Arp, 1886-1966), Німеччина, Швейцарія і Франція Марсель Дюшан (1887-1968), Франція Макс Ернст (1891-1976), Німеччина та США Отто Фрейндліх (1878-1943), Німеччина, Франція Філіп Супо (1897-1990), Франція Трістан Тцара (1896-1963), Румунія, Франція Хуго Баль (1886-1927), Німеччина, Швейцарія Рауль Хаусманн (Raoul Hausmann, 1886-1971), Німеччина Курт Швіттерс (1887-1948), Німеччина Франсіс Пикабиа (1879-1953), Франція Ман Рей (Man Ray, 1890-1976), Франція, США Марсель Янко (1895-1984), Румунія, Ізраїль Поль Елюар (1895-1952) Татцумі Хіджіката (1928-1985), Японія Кацуо Воно (р.1906), Японія
Дата публикования: 2015-01-26; Прочитано: 361 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!