Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Майстерня КТД



Хід гри

1. Учасники діляться на команди

2. Представники команди беруть по одній картці з трьох груп

І група – герой, предмет, явище (лицар, малюк, красна дівиця, козак, кенгуру, дзеркало, комп’ютер, телефон, телевізор, весна, комета, вулкан, природа)

ІІ група – ознака (великий, веселий, відважний, засніжений, теплий, дощовий, зірковий, космічний, морський, гірський)

ІІІ група – форма справи (аукціон, змагання, ділова гра, естафета, інтелектуальна гра, концерт, вечір, ранок, подорож, КВК, конкурс)

3. Протягом визначеного часу командам потрібно спираючись на вибрані картки дати назву справі. (Наприклад: з карток «Козак», «Дощовий», «Естафета» можна придумати назву і провести такий захід: «Козацька естафета в дощовий день»)

4. Представники команд виступають по черзі і розповідають про свою справу за планом:

· Назва справи

· Для кого вона проводиться (категорія, вік учасників)

· Де і коли вона проводиться

· Хто її організовує

· Дати короткий зміст справи

· Довести, що вона корисна, цікава, нова, весела.

5. По бажанню учасників Майстерні всі пропозиції можуть оцінюватись балами, жетонами, очками, аплодисментами.

6. Найбільш цікаві справи включаються до плану роботи.

лицар малюк красуня козак кенгуру
дзеркало   комп’ютер телефон телевізор весна
великий   веселий відважний засніжений теплий
дощовий   зірковий космічний морський гірський
аукціон   змагання фестиваль естафета інтелект. гра
концерт   вечір ранок подорож конкурс

Банк ідей

(Можна проводити з використанням антуражу: циліндр, краватка для банкіра; гонг, молоток для проголошення часу; бланки для вкладів; кольорові картки)

1. Визначення ролей учасникам:

· Банкір – веде гру

· Касир – допомагає оцінювати вклади

· Вкладники – подавачі ідей

· Обліковці – підраховують кількість балів, жетонів, карток, грошових знаків

· Експерти – слідкують за ходом гри, питаннями, направляють гру

2. Вкладники беруть у касира бланки і заповнюють (записують ідеї та справи)

3. Банкір запрошує всіх пройти в «банк», перевіряє платоспроможність (конкурс, питання, вікторина на знання справи: чи знають гравці принципи планування, програму роботи учнівського колективу, напрямки роботи)

4. Експерти контролюють хід гри, надають можливість вкладникам по черзі представляти свої «вклади» (пропозиції). Вкладникам можна задавати питання по ходу представлення.

5. По закінченню представлення йде оцінювання ідеї-вкладу (картками, жетонами, грошовими одиницями).

· Червона картка (50 грошів) – згоден, ідея гарна, підтримую.

· Зелена (25 грошей) – ідея хороша, але вимагає доопрацювання.

· Синя (10 грошей) – над ідеєю потрібно серйозно працювати.

6. Найбільш цінні вклади заносяться до плану роботи.

7. Після закінчення гри бланки вкладів зшиваються в книгу, а в ході проведення нових справ використовуються в роботі.

Коло ідей

1. Поділити учасників га групи, дати завдання щодо вирішення тієї чи іншої проблеми, організації тієї чи іншої справи.

2. Коли групи завершують обговорення та виконання завдання, попросити кожну групу представляти лише один аспект з вирішуваної проблеми. Продовжуючи по колу, запитувати кожну групу, доки не вичерпаються відповіді.

3. Так само по колу обговорювати всі аспекти пропонованої справи.

4. Представлення справи можна робити за планом:

- Назва заходу?

- Навіщо проводиться справа?

- Де проводиться захід?

- Для кого? (адресність програми)

- Коли? (час проведення)

- Чим? (технічні ресурси, інші засоби, обладнання, реквізит)

- Вибір форми реалізації проекту? (жанр)

- Власне проектування заходу: реклама, вступний блок, ігромодуль, фінал.

· Такий метод гри дає змогу кожній групі обмінятися всіма результатами своєї роботи, уникаючи ситуації, коли перша група, що виступає, подає всю інформацію.

· Цей метод добре спрацьовує для створення списку ідей.

Аукціон ідей

Одні мікро групи ідеї висувають і «продають», а інші групи – купують. «Ціна» ідеї визначається кількістю балів. Кращою визнається ідея, що дістала високий сумарний бал.

Інший варіант «аукціону» - без балів. Мікро група чи окремий учасник висувають ідею, а аукціонер пропонує удосконалити або продовжити її. Аукціон продовжується доти, доки не вичерпаються ідеї-поправки.

ІІІ. Вибори членів учнівської ради, вибори голови учнівського об’єднання

Мета: Вибори членів учнівської рада, визначення обов’язків, вибори голови учнівського об’єднання.

Учасники: Кандидати в члени учнівської ради, учні школи.

Форми роботи: Аукціон, конкурсна програма з використанням «Мікрофону», «Кола ідей»

Попередні завдання для груп, класів, загонів:

· Вибрати та висунути кандидата в члени учнівської ради.

· Допомогти кандидату розробити програму-завдання для його особистої роботи в учнівській раді та програму-завдання для удосконалення роботи учнівського колективу в цілому.

· Підготувати слоган-кричалку для підтримки свого кандидата.

Напрямки, що рекомендуються для передвиборчих програм:

· Права та обов’язки членів учнівського об’єднання.

· Організація масових справ.

· Спорт, здоровий спосіб життя.

· Екологія.

· Доброчинні справи.

· Сфера розваг.





Дата публикования: 2014-11-04; Прочитано: 415 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.008 с)...