Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Практичне заняття 3



Тема: Рухливі ігри в заняттях спортом.

Завдання: Ознайомлення студентів з рухливими іграми для занять легкою атлетикою. Ознайомлення з методикою їх проведення

На практичному занятті студенти беруть безпосередню участь в іграх: “Ривок за м’ячем”, “Змогти наздогнати”, “Човник”, “Зміна місць”, “Гонка з вибуванням”, “Хто вище?”, “Від щита у поле”.

Знати: зміст рухливих ігор для занять легкою атлетикою та методику їх проведення.

«Ривок за м'ячем»

Місце проведення: спортивний майданчик.

Інвентар: волейбольний м'яч.

Підготовка до гри. Гравці діляться на 2 рівні команди, які шикуються в шеренгу на одній стороні майданчика. Кожна команда розраховується по порядку номерів. Перед командами проводиться стартова межа. Керівник з м'ячем в руках встає між командами.

Опис гри. Називаючи будь-який номер, керівник кидає м'яч вперед якнайдалі. Гравці, які мають цей номер, біжать до м'яча. Хто раніше торкнеться м'яча рукою, той приносить команді очко. Після цього м'яч повертається керівнику, який знову кидає його, викликаючи новий номер, і т.д. Грають встановлений час. Команда, яка набрала більше очок, вважається переможницею.

Правила гри. 1. Починати біг можна з високого або низького старту (за домовленістю). 2. Якщо 2 гравці торкнулися м'яча одночасно, кожна команда одержує по очку.

«Зумій наздогнати»

Місце проведення: спортивний зал або стадіон.

Інвентар: поворотні стійки.

Підготовка до гри. Грають до 20 чоловік. Учасники розташовуються на біговій доріжці стадіону на однаковій дистанції один від одного. Наприклад, якщо грають 16 чоловік, то на 400-метровій доріжці вони встають в 25 м один від одного.

Опис гри. За сигналом всі гравці починають біг. Задача кожного - не дати наздогнати себе тому, хто біжить ззаду, і в той же час торкнутися рукою попереду того, що біжить. Засалені вибувають з боротьби і йдуть в середину бігового круга. Інші продовжують гонку.

Гру можна закінчити, коли на біговій доріжці залишаться три найвитриваліші гравці. Можна виявити також одноосібного переможця.

Примітка. Якщо гра проводиться у залі, то недалеко від його кутів встановлюються поворотні стійки, які можна оббігати тільки із зовнішньої сторони. Число учасників - до 10 чоловік. В цій грі хлопці і дівчата змагаються окремо.

«Човник»

Місце проведення: спортивний майданчик.

Інвентар: кубик, крейда.

Підготовка до гри. Учасники розподіляються на дві команди і стають на протилежних сторонах майданчика. Між ними проводиться середня лінія (старту).

Опис гри. Капітани команд по черзі посилають своїх гравців до середньої лінії, від якої вони повинні вчинити стрибок. Наперед встановлюється, що гравці однієї команди стрибатимуть (з місця поштовхом двома ногами) управо, а гравці іншої команди - ліворуч від середньої лінії. Після початку гри, тобто після стрибка першого гравця, наголошується (крейдою, кубиком) місце його приземлення по п'ятах. Гравець повертається в свою команду, а з відмітки його приземлення у зворотний бік, тобто до середньої лінії, стрибає гравець з команди супротивника. Довжина його стрибка також наголошується, після чого в боротьбу вступають другі номери і т.д. Якщо останньому гравцю (завершальному змагання) вдалося перестрибнути через середню лінію, його команда перемагає. Якщо не вдалося, то вона програє.

Правила гри. 1. Перед стрибком заступати на середню лінію забороняється. 2. Якщо гравець після стрибка відхилився назад і торкнувся ногою, рукою або тулубом майданчика, то по цій точці дотику і наголошується довжина його стрибка.

Примітка. Гру можна проводити, виконуючи з місця потрійні стрибки. Принцип визначення переможця той же.

«Зміна місць»

Місце проведення: спортивний майданчик.

Підготовка до гри. Гравці двох команд, стоячи в шеренгах обличчям один до одного на протилежних сторонах майданчика (за лініями своїх «будинків»), сідають і кладуть руки на коліна.

Опис гри. За сигналом всі гравці, які стрибають з глибокого присіда, просуваються вперед, прагнучи швидше перетнути лінію протилежного будинку.

Схема рухливої гри «Зміна місць»:

Правила гри. 1.Перемагає команда, гравці якої першими зберуться за протилежною лінією, закінчивши стрибки.2. Потім слідують стрибки у зворотний бік, але у грі не бере участь той, хто перетнув лінію удома останнім.3. Гра продовжується до тих пір, поки на майданчику не залишаться 2-3 най витриваліші стрибуни. За числом гравців на майданчику неважко визначити команду-переможницю. Вона зберегла більше стрибунів. Продовжуючи змагання, можна виявити кращого стрибуна.

Примітка. В гру можна включити вправи для метальників, штовхачів ядра. В цьому випадку гравці пересуваються або в упорі лежачи, перебираючи руками, або в упорі лежачи ззаду, перебираючи руками і ногами. Спосіб пересування, що порушив, вибуває.

«Гонка з вибуванням»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: прапорці, набивні м'ячі, пояси, рюкзаки.

Підготовка до гри. За допомогою прапорців розмічається круг діаметром 9-12 м і на ньому проводиться лінія старту-фінішу.

Опис гри. По сигналу всі учасники гри одночасно починають біг по зовнішній стороні круга проти годинникової стрілки. Після кожного круга (або 2 кругів) з гри вибуває учасник, який останнім перетнув контрольну лінію старту. Поступово менш витривалі відсіваються. Переможцем оголошується той, хто залишиться лідером, тобто найвитриваліший і швидкий гравець. По розсуду керівника учасники можуть бігти з набивним м'ячем, надіти пояси з тим, який обтяжив, рюкзаки з вантажем.

Примітка. Гонку можна проводити по прямій лінії - туди і назад. Учасник, який прибіг до лінії старту останнім, вибуває з гри.

«Хто вище?»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: планка.

Підготовка до гри. Планка встановлюється на висоті, доступній для гравців обох команд.

Опис гри. Стрибають по черзі спочатку гравці однієї команди, потім – іншої. Якщо в одній із спроб (всього 2) учасник подолав планку, він продовжує змагання на наступній висоті. Після другої невдалої спроби гравець вибуває із змагань.

Перемагає команда, в якій залишилося більше учасників. Можна розіграти й особисто-командну першість, визначивши чемпіона групи.

Правила гри. Керівник може нараховувати бали командам за правильність відштовхування і приземлення. Їх сума приплюсовується до показаного результату, який також може бути виражений в балах.

«Від щита на майданчик»

Місце проведення: спортивний зал або майданчик.

Інвентар: баскетбольний м'яч, тенісні м'ячі.

Підготовка до гри. В 4 метрах від стіни (щита) проводиться стартова межа. Від неї до середини майданчики проводять в метрі один від одного лінії-коридори, позначені цифрами. Чим далі лінія від стіни, тим більше число.


Рис. 44

Опис гри. Гравці по черзі кидають з лінії старту м'яч в стіну на дальність відскоку. Чим далі відскочить м'яч, тим більше очок приносить метальник своїй команді. Найбільша сума кидків всіх членів команди визначає переможця.

Примітка. Метання можна проводити і по розмічених кругах-мішенях на стіні. В цьому випадку враховується точність і сила кидка. Тенісні м'ячі можна також метати в баскетбольний м'яч, який викладач підкидає вгору.





Дата публикования: 2015-09-18; Прочитано: 536 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.009 с)...