Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

II. Завдання №1. Створити анімацію руху кулі за заданою траєкторією



Створити анімацію руху кулі за заданою траєкторією.

III. Домашнє завдання.

1. Ефекти часової шкали.

2. Використання анімації руху по траєкторії у презентаціях.

IV. Підбиття підсумків уроку.


Урок інформатики в 10 класі на тему:

«Інтерактивність у Flash презентаціях».

Тип уроку: практична робота.

Мета уроку:

· ознайомити учнів із кнопками переходу між кадрами;

· ознайомити учнів із основами мови ActionScript;

· навчити учнів створювати і використовувати інтерактивні кнопки у Flash презентаціях.

Очікувані результати:

- учні знають як створити кнопку;

- учні вміють писати простий код на ActionScript;

- учні самостійно зможуть додавати та створювати графіку у Flash документі.

Обладнання та матеріали: комп’ютерний клас, встановлене Flash середовище.

План уроку:

V. Організаційний момент. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів уроку.





Дата публикования: 2014-11-03; Прочитано: 366 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.006 с)...