Главная Случайная страница Контакты | Мы поможем в написании вашей работы! | ||
|
Створити три види символів: відео кліп, кнопку, графічний символ.
Створення відео кліпу, кнопки або графіки.
Для конвертування об’єкту в символ слід клацнути на ньому правою кнопкою миші і в контекстному меню вибрати пункт Convert to Symbol… і вибрати необхідний тип символу, що вам потрібний.
III. Домашнє завдання.
1. Створення символів.
2. Типи символів, конвертування об’єктів у символи.
3. Редагування символів
IV. Підбиття підсумків уроку.
Урок інформатики в 10 класі на тему:
«Створення й імпортування графічних об’єктів».
Тип уроку: практична робота.
Мета уроку:
· ознайомити учнів із наповненням Flash документу графічними даними;
· ознайомити учнів із створенням графіки засобами Flash у документі;
· навчити учнів використовувати графічні об’єкти у Flash презентаціях.
Очікувані результати:
- учні знають як імпортувати графіку;
- учні вміють створювати власну графіку;
- учні самостійно зможуть додавати та створювати графіку у Flash документі.
Обладнання та матеріали: комп’ютерний клас, встановлене Flash середовище.
План уроку:
I. Організаційний момент. Оголошення теми, мети та очікуваних результатів уроку.
Дата публикования: 2014-11-03; Прочитано: 329 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!