Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Рівень і висота



Площина екрану, яка збігається з площиною XY світової системи координат, називається площиною побудов. Будуючи двовимірні об’єкти, можна змінювати їх рівень, тобто керувати переміщенням площини побудов вздовж осі Z. Спостерігати за зміною рівня площини можна при переході до ізометричних видів. Здійснюється перехід через пункт меню Вид►3D Виды, далі вибирається один із ізометричних видів, наприклад ЮЗ Изометрия (південно-західна ізомеррія). Графічний екран змінить вигляд. Піктограма світової системи координат переміститься в центр екрану, і на ній буде відображена вісь Z, відрізки, які утворюють перехрестя, спрямовуються паралельно осям X і Y. Двовимірні графічні примітиви відображатимуться в ізометричних проекціях. Намалюємо чотирикутник перший кут якого знаходиться на початку координат, протилежний кут у точці з координатами (200, 100):

Command: _rectang

Specify first corner point or [Chamfer/Elevation/Fillet/Thickness/Width]: 0,0

Specify other corner point or [Dimensions]: 200,100

Рис.68

Викличемо контекстне меню даного об’єкта і виберемо команду Свойства. Змінити рівень площини побудови можна введенням додатного або від’ємного числа у поле Elevation. Увівши значення 100, отримаємо зсув об’єкта вгору вздовж осі Z, від’ємне значення у полі призведе до зміщення об’єкта вниз вздовж осі Z.

Один із способів створення тривимірних об’єктів – видавлювання. Видавлюванням називається зміна такої властивості двовимірного об’єкта, як товщина або висота. Виконати операцію можна, вибравши із контекстного меню об’єкта команду Свойства і змінивши значення у полі Thickness (Висота).Вводити можна як додатне, так і від’ємне значення. У першому випадку об’єкти видавлюються вздовж додатного напрямку осі Z, в другому випадку вздовж від’ємного напрямку. На криволінійній частині об’єктів система виводить деяку кількість твірних.

Рис.69

До об’єктів утворених таким способом можна застосувати команду HIDE (Приховати), щоб приховати невидимі лінії.

Видавлювання полілінії, прямокутника, створює об’єкти з непрозорими боковими стінками, у той же час циліндр, утворений видавлюванням кола, має також і непрозорі основи.





Дата публикования: 2014-11-04; Прочитано: 289 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.006 с)...