Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Приклад 1. Генерація звуку за допомогою таймера:



Генерація звуку за допомогою таймера:

STAK SEGMENT PARA STACK ‘stack’

dw 125 dup(?)

STAK ENDS

DAT SEGMENT PARA ‘data’

m_freq dw 165, 156, 165, 0FFFF

m_time dw 3 dup (100)

DAT ENDS

COD SEGMENT PARA ‘CODE’

ASSUME CS:COD, DS:DAT, SS:STAK

PROGRAM PROC FAR

....................

LEA SI,m_freq

LEA BP, DS:m_time

.....................

FREQ:

MOV DI,[SI]

CMP DI,0FFFFH

JE END_PL

MOV BX, DS:[BP]

MOV AL, 0B6H

OUT 43H, AL

MOV DX, 14H

MOV AX, 4F38H

DIV DI

OUT 42H, AL

MOV AL, AH

OUT 42H, AL

IN AL, 61H

MOV AH, AL

OR AL,3

OUT 61H, AL

.....................

MOV AL,AH

OUT 61H, AL

ADD SI, 2

ADD BP, 2

JNZ FREQ

END_PL:

....................

PROGRAM ENDP

COD ENDS

END PROGRAM

2.1.2 Пряме керування динаміком

Таймер керує динаміком, надсилаючи періодичні сигнали, що примушують коливатися мембрану динаміка. Теж саме ми можемо зробити і за допомогою програми, яка надсилає до динаміка сигнали, що вмикають, та вимикають його. Встановивши в нуль розряд 0 порту 61Н і тим самим відєднавши динамік від таймера, а потім встановивши та скинувши розряд 1, ми змусимо динамік коливатися. При використанні цього методу швидкість програми визначає частоту звуку: чим швидше буде виконуватися програма - тим вище буде тон.

2.2 Домашнє завдання

Використовуючи конспект лекцій, рекомендовану літературу, вивчити методи генерації звуку. Ознайомитися зі змістом та порядком виконання роботи.

2.3 Хід виконання роботи

2.3.1 Написати та відлагодити програму на Асемблері, що реалізує генерацію звуку за допомогою таймера.

2.3.2 Написати та відлагодити програму на Асемблері, що реалізує генерацію звуку за допомогою прямого керування динаміком.

2.4 Зміст звіту

2.4.1 Сформульована мета роботи.

2.4.2 Алгоритм функціонування програми.

2.4.3 Лістинг програм.

2.5 Контрольні запитання

2.5.1 Що таке звук?

2.5.2 В чому полягає основна ідея отримання звуку на IBM PC?

2.5.3 Спосіб генерації звуку за допомогою таймеру.

2.5.4 Спосіб безпосереднього керування динаміком.

2.5.5 Порівняльний аналіз розглянутих методів генерації звуку.

2.5.6 Принцип частотної модуляції звуку.

2.5.7 Звук як частина інформації, що сприймається користувачем.






Дата публикования: 2015-04-06; Прочитано: 326 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.006 с)...