Главная Случайная страница Контакты | Мы поможем в написании вашей работы! | ||
|
План:
1. Жанрово-стильова різноманітність творчості С.Руданського (балади, ліричні вірші, приказки-гуморески).
2. Традиції романтичної школи в „небилицях” С.Руданського. Інтерпретація фольклорних сюжетів, елементи демонології у баладах.
3. Мотиви лірики С.Руданського. Жанр „пісні”.
4. Тематичні групи співомовок. Їх жанрова специфіка:
a) художнє опрацювання народних анекдотів;
b) позиція оповідача, його функції у співомовках С.Руданського;
c) засоби гумору та сатири.
5. Життя України та українців у співомовках С.Руданського.
6. Доведіть або спростуйте тезу І.Франка про творчість С.Руданського, яка стала „переходом від тих перших орачів (поетів-романтиків Харківської школи – І.С.) до свобідної та суто ліричної музи Шевченка”.
Тексти
Вечорниці. Два трупи. Упир. Люба. Хрест на горі. Розмай. Купці. Тополя. Верба.
Сиротина я безродний. Мене забудь. Могила. Пісня. Повій, вітре, на Вкраїну. Ой з-за гори та з-за кручі. П”яниця. Ти не моя. Студент. Наука. Гей, бики! До дуба. Над колискою.
Співомовки.
Завдання:
1. З”ясувати прийоми творення національного характеру (українець, поляк, єврей, москаль, циган) у співомовках С.Руданського (письмово).
2. Зробити художній аналіз однієї з балад С.Руданського (на вибір) (письмово).
Дата публикования: 2014-11-28; Прочитано: 1111 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!