Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

VІІ. Пояснення домашнього завдання (1 хв). Вивчити Урок 14. Робочий зошит з інформатики для учнів 3 класу



Вивчити Урок 14. Робочий зошит з інформатики для учнів 3 класу.

Виконати завдання до Уроку 12 - 13. Сходинки до інформатики. Робочий зошит.

Виконати завдання до Уроку 14.

1. Малюнки зберігаються в комп’ютері у вигляді 0 і 1 – бітів.

Запиши картинку у вигляді байтів.


Сірий квадратик – 1, білий – 0.

VІІІ. Релаксація (3 хв).

Розгадай кросворд «Інформація»

І – має екран

Н – вводить картинки в комп’ютер

Ф – як «зошит» для комп’ютера

О – інформаційні …

Р – «перевернута мишка»

М – вказівка, речення, яке спонукає до дії

А – 8 біт – це…

Ц – міститься в системному блоці

І – це об’єкт Windows

Я – програма ОС Windows

ІХ. Підсумок уроку (1 хв).

Урок 15

Тема. Обробка інформації. Процесор.

Мета.

Навчальна: повторити способи кодування інформації за допомогою двійкового коду; ознайомити учнів із поняттям «процесор» та розглянути процес обробки інформації комп’ютером.

Розвиваюча: розвивати увагу, логічне та образне мислення, мов­лення дітей; уміння та навички роботи за персональним комп'ютером.

Виховна: виховувати дбайливе ставлення до пристроїв ПК, старанність, інтерес до предмету.

Обладнання. плакат, комп'ютерний клас.

Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики».

Вимоги до учнів: мати уявлення про поняття «обробка інформації», «процесор», уміти перетворювати інформацію за заданим правилом.

Хід уроку

І. Організаційна частина. Перевірка домашнього завдання (2 хв).

ІІ. Розминка (3 хв).

Перестав букви так, щоб отримати слова, пов’язані з комп’ютером:

1) А К І Ф М Т А И Р О Н ________________________________

2) А И М Ш____________________________________________

3) Р О М І О Н Т________________________________________

4) А А А У І Р Т К В Л___________________________________

5) Т Ь А М’ П Я_________________________________________

6) Р Ц Р С П О Е О ______________________________________

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Пояснення вчителя (10 хв).

Перш, ніж щось зробити, людина має обміркувати свої дії.

Наприклад, коли ти розв’язуєш задачу або робиш вправу з української мови, ти маєш подумати, пригадати правила…

Людина зберігає інформацію в пам’яті, думає бо має мозок.

—Порівняємо комп'ютер з людиною.

—Яка частина тіла в людини є найголовнішою? (Голова)

—А у комп'ютера? (Системний блок)

—А чим цінна голова для людини? (Мозком)

Так, мозок — це орган мислення у людини. Основне ядро, керівний і спрямовуючий центр чого-небудь. У комп’ютера, як і у людини, теж є «мозок».

«Мозок» комп’ютера знаходиться в системному блоці і називається процесором.

Отже, комп'ютер має свою голову — системний блок, в якому є мозок - процесор.

Процесор – це маленька мікросхема, яка виконує команди програм, робить обчислення, обробляє інформацію, керує всіма пристроями комп’ютера.


Подивись на малюнок. На схемі видно, як відбувається процес обробки інформації, яка потрапляє в комп’ютер

- За допомогою яких органів людина отримує інфор­мацію? Очей; вух; носа; рота; шкіри (органи дотику).

- А за допомогою якого пристрою комп'ютер отримує інформацію? (клавіатури, мишки)

- Так, ще ми ці пристрої називаємо пристроями введен­ня інформації. Отже, очима, вухами, носом, ротом комп'ютера є клавіатура.

- За допомогою яких органів людина передає інфор­мацію? Рук; язика (орган мовлення).

- А чим користується комп'ютер для передачі інформації? (Монітором). Ще його називають пристроєм виводу інформації).

Отже, головою комп'ютера є системний блок. — Що ж він уміє робити? (Об­числювати, малювати, писати, грати)

Правильно. А адже він, як і наша голова, вміє вчити, тоб­то запам'ятовувати інформацію. Твій мозок нагадує напружено пра­цюючий командний пункт. Він приймає і передає безліч сигналів всьому тілу. Різні частини мозку виконують різні роботи. Майже так і в системному блоці.

Вся інформація, яка потрапляє в комп’ютер, кодується 0 і 1. Отже, п роцесор – це пристрій для обробки інформації, яка представлена у вигляді нуликів і одиничок.

ІV. Фізкультурна хвилинка (3 хв).

Гра «Ми - комп’ютер»

Учні беруться за руки, створюючи ланцюжок. Дітям треба пояснити, що це – «шина даних». Один кінець цього ланцюжка обов’язково закінчується біля дошки. Останній учень біля дошки – це «монітор». Учитель - початок ланцюжка – «клавіатура».

Учитель: «Діти, яке число я набрала на клавіатурі? Зараз побачимо на моніторі, а сигнал побіжить по шині даних». Учитель стискає першому учню долоньку 4 рази. Учень запам’ятовує це число і тисне стільки ж разів долоню наступного учня. І так сигнал передається по ланцюжку до учня, що стоїть біля дошки, а той записує число на дошці.

Якщо ніхто не помилився в прийомі чи передачі інформації, то на дошці буде правильна відповідь.





Дата публикования: 2015-09-18; Прочитано: 717 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.011 с)...