Главная Случайная страница Контакты | Мы поможем в написании вашей работы! | ||
|
Коли люди навчилися рахувати, вони почали створювати для цього різні пристрої. Близько 400 років тому у Франції жив хлопчик. Його звали Блез Паскаль. Він був дуже непосидючим і допитливим. Ще він любив математику. Йому доводилося робити татові розрахунки. Але це було малоцікавим, і хлопчик почав мріяти про машину, яка могла б рахувати. Цей хлопчик здійснив свою мрію - створив першу обчислювальну машину "Паскаліну". Але "Паскаліна" могла тільки додавати числа. У наступні роки були створені обчислювальні машини, які вже могли не тільки додавати, а й віднімати, множити, ділити. їх створювали різні вчені. У 19 ст. англійський вчений Чарльз Беббідж розробив проект машини, яка стала прототипом перших електронно-обчислювальних машин.
2. Робота з підручником.
Про це ви дізнаєтесь, коли прочитаєте підручник на с.20. Відкрийте підручники на с.20.
3. Читання ланцюжком.
Питання:
• Хто створив першу обчислювальну машину?
• Які можливості вона мала?
4. Фізкультхвилинка.
— Діти, станьте біля парт, будемо відпочивати.
Сірі зайчики маленькі,
Вушка є у них довгенькі.
В лісі грались, веселились,
Працювати вже втомились.
А щоб добре працювати,
Треба трішки пострибати.
Відпочили, розім'ялись –
Й до роботи знову взялись.
IV. Робота за комп'ютером.
5. Бесіда.
А зараз ми перейдемо до роботи за комп'ютером.
• Пригадайте на якій відстані від екрану монітора треба сидіти? (Не менше 50 см).
Сідайте тихенько за свій комп'ютер. Сьогодні ми познайомимось з І новою програмою "Лабіринт". Кожному кроку по лабіринту відповідає літера. Для того, щоб зробити крок у потрібному напрямку, потрібно знайти на екрані кнопку з відповідною літерою і натиснути на неї за допомогою миші. Коли все зробите правильно, то отримаєте слово, зашифроване в лабіринті.
Дата публикования: 2015-09-17; Прочитано: 243 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!