Главная Случайная страница Контакты | Мы поможем в написании вашей работы! | ||
|
Приклад 1. Спроектувати форму для обчислення формули
у = 120 + а*с
Виконання: На екранній формі повинні розташовуватися текстові вікна для сприйняття значень а і с, а також вікно для виведення у. Щоб знати, де яке вікно знаходиться, їх необхідно підписати. Крім того, зручно використовувати кнопки Розрахунок і Вихід.
Рис.1 - Вид екранної форми для приклада у=120 + а*с.
Завантажуємо Visual Basic:
Пуск —> Программы —> Microsoft Visual Basic —> Visual Basic —> у діалоговому вікні New Project вкладка New виділити Standard, exe -» кнопка Открыть.
Таблиця 1. Послідовність дій для рішенням приклада у = 120+а*с.
№ п/п | Операція | Виконання | ||
Дати ім'я електронній формі. | 1) Відчинити вікно Properties (якщо його немає на екрані): меню View -> Properties Windows; 2) Вибрати властивість Caption стерти Forml у правій колонці і написати Лінійний алгоритм. | |||
2. | Занести написи вихідних даних і результату. | 1) На панелі інструментів виконати подвійне клацання по кнопці А (напис), у центрі форми з'явиться прямокутник із написом Label 1. Перетягніть його на місце (мал.1). Ще два рази повторіть цю послідовність дій, отримавши Label 2, Label 3. 2) Активізувати клацанням миші вікно Properties; у ньому у верхньому випадаючому списку вибрати Label 1; у списку властивостей виділити Caption і навпроти в другій колонці стерти Label 1 написати: Перемінна а. 3) Вибрати у верхньому випадаючому списку Label2 і у властивості Caption написати: Перемінна с. 4) Вибрати у верхньому випадаючому списку Label3 і у властивості Caption написати: Результат у. | ||
3. | Створення текстових вікон для введення і виведення даних |
2) Активізувати клацанням миші вікно Properties; у ньому у верхньому випадаючому списку вибрати Textl; у списку властивостей виділити Name стерти Textl і написати txtа. (Англійський мова) 3) Потім у списку властивостей вибрати властивість Text і стерти в другій колонці напис Textl. Аналогічним чином дати елементу Text2 ім'я txtс, а ТехіЗ – txtу і витерти Text2 і Text3. (Англійська мова) | ||
4. | Створення екранних кнопок | 1) На панелі інструментів виконати подвійне клацання по кнопці (CommandButton) і перетягнути отриману кнопку на місце, повторити дію для одержання другої кнопки. 2) Активізувати клацанням миші вікно Properties; у ньому у верхньому випадаючому списку вибрати CommandButton1; у списку властивостей виділити Caption, стерти CommandButton1 і написати Розрахунок; потім виділити Name і замість CommandButton1 написати cmdRachet. 3) У верхньому випадаючому списку вибрати CommandButton2; у Caption написати Вихід, а в Name написати cmdVixod. |
У результаті виконаних дій створена необхідна форма її варто зберегти.
Зберігання проекту складається з двох кроків.
•На першому кроці виконується зберігання форми -файл із розширенням .frm.
• На другому кроці виконується власне зберігання проекту з розширенням .vbp.
Зберігання проекту виконується через:
меню File -> команда Save Project -> дати ім'я формі (Лінійний алгоритм) і зазначити потрібну папку -> ОК -> дати ім'я проекту (Лінійний алгоритм) і зазначити папку -> ОК.
4. Реалізація етапу програмування у вхідному коді.
Програмування подібної процедури виконується у вікні програми (Code Window), яке визивається подвійним клацанням миші по потрібному об'єкту. При цьому використовуються як методи, так і звичні для алгоритмічних язиків команди. Тому коротко роздивимося основні елементи язика Visual Basic.
Дата публикования: 2015-01-13; Прочитано: 382 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!