![]() |
Главная Случайная страница Контакты | Мы поможем в написании вашей работы! | |
|
Незважаючи на передачу даних у незмінному вигляді, ці команди здійснюють один із способів обробки інформації. Як приклад такої обробки можна привести сортування. У командах пересилання використовуються всі варіанти використання способів адресації даних. Пересилання даних може здійснюватися у форматах байта, половини байта, двох байтів і біта.
Почнемо з байтового формату. Команда MOV (MOVe по-англійському означає «пересунути») копіює вміст джерела в приймач (при виконанні цієї команди первісний уміст приймача губиться): MOV A, #src
MOV A, Rn
MOV A, @Ri
MOV A, src
MOV Rn, A
MOV Rn, #src
MOV Rn, src
MOV @Ri, A
MOV @Ri, # src
MOV @Ri, src
MOV dst, A
MOV dst, #src
MOV dst, Rn
MOV dst, @Ri
MOV dst, dst
Для засилання нуля в нагромаджувач простіше використовувати команду очищення CLR (Clea означає очистити):
CLR А
Читання і запис даних байтового формату при звертанні до зовнішнього ОЗП здійснюється за допомогою команд MOVX, де літера X, очевидно, означає external (зовнішня пам'ять):
MOVX A, @Ri MOVX @Ri, A
MOVX A, @DPTR MOVX @DPTR, A
Перед виконанням цієї команди у відповідний регістр потрібно записати адреси.
Читання даних із ПЗП здійснюється за допомогою команди MOVC, при цьому літера С швидше за все означає Code (програма).
MOVC A, @A+DPTR
MOVC А, @А+РС
Ці команди дуже зручні для читання з таблиць, записуваних у ПЗП.
Запис в ОЗП і читання з нього за допомогою стекового способу адресації виробляються командами
PUSH src
POP dst
Мнемокоди стекових команд відповідають англійським дієсловам «заштовхнути» і «виштовхнути».
Існує ще одна команда копіювання ХСН (eXCHange означає «обміняти»), що здійснює обмін умісту джерела і приймача. У принципі обмін можна зробити за допомогою трьох команд пересилання. Наступні команди роблять це за той же час, але займають менше місця в ПЗП і не вимагають використання додаткового осередку ОЗП:
ХСН А, Rn
ХСН A, @Ri
ХСН А, src
Є також команда, що обмінює молодші половини байтів:
XCHD A, @Ri
Тут D означає Digit (чотири біти використовуються для двійкового представлення десяткової цифри).
Одна з команд пересилання даних записує два байти в регістр покажчика даних:
MOV DPTR, #src
Інших команд для явного пересилання двобайтових даних немає.
Кілька команд пересилання інформації працюють у бітовому форматі. У команді MOV джерелом чи приймачем повинен бути біт переносу С:
MOV С, flag
MOV flag, С
Для запису констант 0 і 1 використовуються команди очищення CLR і установки SETB (SET Bit означає «установити біт»):
CLR С SETB С
CLR flag SETB flag
Команди пересилання не впливає на вміст слова стану програми, за винятком випадків пересилання інформації в цей регістр чи один з його бітів.
Група команд передачі даних наведена у табл. 8.1.
Таблиця 8.1
Група команд передачі даних
Дата публикования: 2014-12-08; Прочитано: 1666 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!