Главная Случайная страница Контакты | Мы поможем в написании вашей работы! | ||
|
Команди модифікації працюють у декілька етапів (мінімум 2): по-перше – це вибір об'єктів, над якими буде відбуватися модифікація, а по-друге – безпосереднє задання параметрів модифікації, що властиві конкретній команді. Завершення кожного етапу — ПК або "Enter". Основні команди редагування об’єктів, а також приклад їх дії подано в таблиці:
Команда редагування | Параметри (ключі) команди | Приклад реалізації команди | |||
Назва | Пояснення | Об’єкти до модифікації | Об’єкти після модифікації | ||
Move | Переміщення | Base point – базова точка | |||
Copy | Копіювання | Multiple – можливість багатократного копіювання | |||
Rotate | Поворот | Angle – кут повороту | |||
Mirror | Дзеркальне відображення | Delete source objects (Y/N)? – виконати дзеркальний перенос (Y) чи копіювання (N) | |||
Scale | Масштабування | Scale factor – масштабний коефіцієнт Reference – посилання на масштабний коефіцієнт | |||
Offset | Побудова еквідистанти | Distance – відстань від об’єкта-зразка Through – задання точки, через яку буде проходити еквідистанта | |||
Array | Побудова масиву елементів | Rectangular – прямокутний масив Polar – круговий масив | |||
Align | Перенесення з поворотом та масштабуванням | Source point – точка вихідного об’єкту. Destination point – точка майбутнього, модифікованого об’єкту | |||
Stretch | Розтягування кінцевих точок | Об’єкти задаються тільки в режимі Crossing | |||
Text | Редагування вмісту тексту | Один текст | Iнший текст | ||
Break | Розрив тексту | First point – задання першої точки розриву | |||
Trim | Усікання об’єктів | Edge – режим пошуку перетину: · Extend – відсікання об'єкта по межі, навіть якщо вони не мають видимого перетину; · No extend – відсікання об'єкта по межі, тільки якщо вони мають видимий перетин. | |||
Extend | Підтягування об’єктів | Edge – режим пошуку перетину (див. Trim) | |||
Lengthen | Підгонка довжини | Delta – задання величини приросту від кінцевої точки; Percent – визначення величини приросту у відсотках; Total – задання повної довжини або кута (для дугових об’єктів); Dynamic – динамічна зміна довжини мишкою. | |||
Fillet | Спряження кутів | Radius – радіус скруглення; Trim – перемикач, який визначає: обрізати чи не обрізати кінці, що сполучаються; Polyline – операція виконується з усією полілінією. | |||
Chamfer | Фаска | Distance – налаштування відстані фаски; Angle – задається довжина для першої лінії і кут щодо неї для підрізання другої лінії; Method – метод завдання розмірів фаски: за відстанню чи кутом; Trim – перемикач (див. Fillet). | |||
Multiline | Редагування мультилінії | Управління видом перетину мультиліній та робота з вершинами | |||
Polyline | Редагування полілінії | Close – замкнути полінію; Open – розімкнути – знищити замикаючий сегмент; Join – додати (приєднати) до полілінії об'єкт; Width – введення ширини для всієї полілінії; Edit vertex – редагувати вершини; Fit – згладити полілінію дугами; Spline – створення з полілінії сплайну. | |||
Spline | Редагування сплайну | Fit data – зміна даних сплайну (робота з вершинами); Close – замкнути сплайн; Move vertex – переміщення вершин сплайну; Refine – зміна кривизни сплайну; Reverse – зміна порядку відліку початку сплайну | |||
"Робота з блоками. Властивості об’єктів"
Дата публикования: 2014-11-29; Прочитано: 366 | Нарушение авторского права страницы