Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Иере́й: Мир всем. Прокимен воскре́сный, глас 1:



Чтец: И ду́хови твоему́.

Диа́кон: П рему́дрость.

Прокимен воскре́сный, глас 1:

Чтец: П роки́мен, глас 1, песнь Богоро́дицы:

Б у́ди, Го́споди, ми́лость Твоя́ на нас,/ я́коже упова́хом на Тя.

Хор: Б у́ди, Го́споди, ми́лость Твоя́ на нас,/ я́коже упова́хом на Тя.

Чтец: Р а́дуйтеся, пра́веднии, о Го́споде, пра́вым подоба́ет похвала́.

Хор: Б у́ди, Го́споди, ми́лость Твоя́ на нас,/ я́коже упова́хом на Тя.

Прокимен Предте́чи, глас 7:

Чтец: П роки́мен, глас 7:

В озвесели́тся пра́ведник о Го́споде/ и упова́ет на Него́.

Хор: В озвесели́тся пра́ведник о Го́споде/ и упова́ет на Него́.

Диа́кон: П рему́дрость.

Чтец: К о Ри́мляном посла́ния свята́го Апо́стола Па́вла чте́ние.

Диа́кон: В о́нмем.

(Воскресный: Рим., 81 зач (от полу́); гл.2, стт. 10-16):

Чтец: Б ра́тие, сла́ва и че́сть и мир вся́кому де́лающему благо́е, иуде́еви же пре́жде и е́ллину. Несть бо на лица́ зре́ния у Бо́га. Ели́цы бо беззако́нно согреши́ша, беззако́нно и поги́бнут: и ели́цы в зако́не согреши́ша, зако́ном суд прии́мут. Не слы́шателие бо зако́на пра́ведни пред Бо́гом, но творцы́ зако́на, си́и оправдя́тся. Егда́ бо язы́цы, не иму́ще зако́на, естество́м зако́нная творя́т; си́и, зако́на не иму́ще, са́ми себе́ суть зако́н. И́же явля́ют де́ло зако́нное напи́сано в сердца́х свои́х, спослушеству́ющи им со́вести, и ме́жду собо́ю помысло́м осужда́ющым или́ отвеща́ющым, в день, егда́ су́дит Бог та́йная челове́ком, по благове́стию моему́, Иису́сом Христо́м.

(Русских святых (под зачало [4]): Евр., 330 зач; гл.11, ст. 33-гл. 12, ст.2):

Чтец: И́ же ве́рою победи́ша ца́рствия, соде́яша пра́вду, получи́ша обетова́ния, загради́ша уста львов, угаси́ша си́лу о́гненную, избего́ша о́стрея меча́, возмого́ша от не́мощи, бы́ша кре́пцы во бра́нех, обрати́ша в бе́гство полки́ чужи́х. Прия́ша жены́ от воскресе́ния ме́ртвыя своя́; ини́и же избие́ни бы́ша, не прие́мше избавле́ния, да лу́чшее воскресе́ние улуча́т; друзи́и же руга́нием и ра́нами искуше́ние прия́ша, еще́ же и уз и темни́ц. Ка́мением побие́ни бы́ша, претре́ни бы́ша, искуше́ни бы́ша, уби́йством меча́ умро́ша, проидо́ша в ми́лотех,[5] и в ко́зиях ко́жах, лише́ни, скорбя́ще, озло́блени. И́хже не бе досто́ин весь мир, в пусты́нях скита́ющеся, и в гора́х, и в верте́пах, и в про́пастех земны́х. И си́и вси послу́шествовани бы́вше ве́рою, не прия́ша обетова́ния, Бо́гу лу́чшее что о нас предзре́вшу, да не без нас соверше́нство прии́мут. Те́мже у́бо и мы, толи́к иму́ще облежа́щь нас о́блак свиде́телей, го́рдость вся́ку отло́жше, и удобь обстоя́тельный грех, терпе́нием да тече́м на предлежа́щий нам по́двиг, взира́юще на нача́льника ве́ры и соверши́теля Иису́са.

(Предтечи: Рим.,112 зач.; гл.13, ст. 11- гл. 14, ст. 4):

Чтец: Б ра́тие, ны́не ближа́йшее нам спасе́ние, не́жели егда́ ве́ровахом. Нощь у́бо пре́йде, а день прибли́жися: отложи́м у́бо дела́ те́мная, и облече́мся во ору́жие све́та. Я́ко во дни, благообра́зно да хо́дим, не козлогласова́нии и пия́нствы, не любодея́нии и студодея́нии, не рве́нием и за́вистию, но облецы́теся Го́сподем на́шим Иису́с Христо́м, и пло́ти уго́дия не твори́те в по́хоти. Изнемога́ющаго же в ве́ре прие́млите, не в сомне́ние помышле́ний. Ов бо ве́рует я́сти вся, а изнемога́яй зе́лия да яст. Яды́й не яду́щаго да не укоряя́ет, и не яды́й яду́щаго да не осужда́ет, Бог бо его́ прия́т. Ты кто еси́ судя́й чужде́му рабу́? Своему́ Го́сподви стои́т, или па́дает, ста́нет же, си́лен бо есть Бог поста́вити его́.





Дата публикования: 2015-04-06; Прочитано: 276 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.006 с)...