Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

D MAX-те модельдеу негіздері» пәні бойынша негізгі емтихан сұрақтарының тізімі



1. 3D қызметі, негізгі түсініктері.

2. 3D Studio Max программасының негізгі батымалары.

3. 3DS MAX. Қазметі, жалпы сипаттамасы және мүмкіндіктері

4. 3DS MAX. Интерфейс элементтері.

5. 3DS MAX. Командалық панельдер.

6. Reactor құралдар тақтасы.

7. Қолданушының интерфейсі. Интерфейсті баптау.

8. Терезелер конфигурациясы.

9. MAX –та қолданылатын проекциялар түрлері.

10. Проекциялау терезелерінің жалпы сипаттамасы.

11. Проекциялау терезелерінің түрлері.

12. Объект түсінігі. Параметриялық объектілер, құрамдас объектілер, ішкі объектілер.

13. Объектілерді көрсету сапасының деңгейлері.

14. Өлшем бірліктері, координаттық тор, байланыстар.

15. Терезелерде объектілердің көрінуі.

16. Объектілерді құруда пернетақтаны қолдану.

17. Объектілерге қолданылатын негізгі командалар және амалдар (белгілеу, басқару, көшірмесін жасау,біріктіру).

18. Объектілерді трансформациялау. Трансформация түрлері.

19. 3D Мах-та негізгі объектілерді құру.

20. Standard Primitive тобының объектілерің құру және түзету.

21. Extended Primitive тобының объектілерің құру және түзету.

22. Shapes тобының объектілерің құру және түзету..

23. Ішкі объектілер деңгейінде модельдеу.

24. Формалар көмегімен модельдеу.

25. Формалар модификаторының қолдану.

26. Ішкі объектілерді модельдеу.

27. Булевті амалдар көмегімен модельдеу.

28. Сахна объектісің құру принциптері.

29. Объектіні өзгерту принциптері.

30. Иерархия түсінігі. Сахна иерархиясы, материалдар иерархиясы, объектілер иерархиясы.

31. Модификаторларды қолдану.

32. Жарықтану және камералар.

33. Кеңістікті бұрмалау құралдарың қолдану.

34. Материалдар. Материалдар редакторы.

35. Blinn (Блинн алгоритмі), Oren-Nayar-Blinn (Оурена-Наяра-Блинна алгоритмі), Phong (Фонг алгоритмі) тоның өзгерту типтері.

36. Metal (Металл) и Strauss (Штраусс алгоритмі) тоның өзгерту типтері.

37. Extended Parameters (Кеңейтілген параметрлер)

38. Текстуралық карталар.

39. Текстуралық карталарды проекциялау.

40. Үшөлшемді сахнаның қимылы.

41. Анимацияның негізгі сипаттамалары.

42. Анимацияны басқарудың негізгі элементтері.

43. Визуализацияның негізгі түсініктері және элементтері.

44. Арнайы эффектілер.

45. Анимацияны құру кезеңдері.

46. Анимацияның принциптері.

47. Сюжеттік панельдер.

48. Анимация әдістері.

49. Сахнаның геометриялық моделің қалыптастыру.

50. Жарықтануды және камераларды баптау.

51. Материалдардың қызметі және оларды баптау.

52. Сахна анимациясы және уақыт бойынша объектілердің өзгеру параметрлерің баптау.

53. Сахнаны визуализациялау және сыртқы орта эффектілерің имитациялау.

54. Видеомонтаж

55. Қосылатың объектілерді қолдану арқылы кеңейту принциптері.

56. Панорамдау.

57. Түс модельдері.

58. Үшөлшемді көру әдістері.

59. Файлдармен жұмыс.

60. Әртүрлі шығару типтері үшін файлдар.


 
 

І.Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті   СМЖ ЖМУ Е/ОӘК.09-2015 3 басылым
САПА МЕНЕДЖМЕНТ ЖҮЙЕСІ
Пәннің оқу-әдістемелік қамтамасыздандыруларының картасы Ф.4.09-33
28.05.2015 ж.

Пәннің оқу-әдістемелік қамтамасыздандыруларының картасы

3D MAX-те модельдеу негіздері

Кафедра _______ Ақпараттық технологиялар _______________

Тьютор ____Елепбергенова А.У.__________________________________________

Мамандық ____ 5В70300 «Ақпараттық жүйелер», 5В060200 –«Информатика»_____________

Кредит саны ___ 3 _____________________________________________________

Пән циклі ______ Кәсіби пәндер, Таңдау компоненті ____________________

Студенттер саны____________________________________________________





Дата публикования: 2015-10-09; Прочитано: 1149 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.011 с)...