Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Пән мазмұны



1-дәріс. Тақырыбы: Компьютерлік графика түрлері. 3D графиканың негізгі түсініктері.

Мазмұны: 3D Studio Max туралы жалпы мағлұматтар. 3DsMax мүмкіндігі және қолданылуы. 3DsMax іске қосу және программадан шығу. 3DsMax программасының қосымша модельдері туралы мағлумат.

2-дәріс Тақырыбы: 3D Studio Max негізгі жұмыс жасау принциптері.

Мазмұны: 3DsMax объектілері. Geometry категориясының объектілері. Shapes категориясының объектілері. Light және Cameras категориясының объектілері. Helpers категориясының объектілері. Space Warps категориясының объектілері. System категориясының объектілері. Editable Mesh категориясының объектілері. Editable Patch категориясының объектілері. Объектілердің торланған қабықшаларының элементтері. Объектілердің үлкен көлемді контейнерлері.

3-дәріс Тақырыбы: 3D Studio Max-та объектілері.

Мазмұны: 3DsMax интерфейсінің элементтерін көріп шығу. Бас (негізгі)меню. File менюі. Edit менюі. Tools менюі. Group менюі. Views менюі. Rendering менюі. Track View және Schematic View менюі. Customize менюі. MAXScript менюі. Help менюі.

4-дәріс Тақырыбы: Модельдеу.

Мазмұны: Құралдар панелі қосымшаларымен. Негізгі құралдар панелі батырмаларының құрамы. Командалық панелдер жиынтығы. Эксперттік режимде 3DsMax интерфейсі. Модальды жэне модальдальды емес диалог терезелері. Интерфейсті дербес баптау. Құралдар панелін жэне командалық панелді ашу жэне көрсету.

5-дәріс Тақырыбы: Лофтинг әдісі

Мазмұны: Проекция терезелері туралы жалпы мағлұмат. Проекция терезелерін конфигурациялау. Проекция терезелерін басқару. Бөлек объектілердің көлеңкелерін басқару. Проекция терезелерінде фонның көлеңкесі. Объектілерді белгілеу қүралдары. Объектілерді белгілеу эдістері. Белгіленген объектілерді қосу жэне белгіленген бөлек объектілерді алып тастау. Белгіленген объектілердің жеке жиындарын қолдану. Объектілер мазмұны. Объектілер топтарын құру. Объектілерді дубликаттау. Объектілерді көркемдеу.

6-дәріс Тақырыбы: Материалдарды құру және орналастыру.

Мазмұны: Greate командалық панелі. Оларды қүрып біту алдында объектілер параметрлерін модификациялау. Геометриялық примитивтерді құру. Жазықтық. Параллепипед. Фаскісі бар параллепипед. Сфера. Геосфера, Цилиндр. Фаскісі бар цилиндр. Капсула. Цистерна. Веретино. Труба. Үшбүрышты призма. Көп қырлы призма. Конус. Пирамида. Top. Тороидалды түйін. Көпқырлы. Шэугім. L- дене жэне С- дене экструзиі. Домалақ толқын. Безье бөліктерінің торын құру. NURBS- бетін құру. Сплайындарды құру. NURS-қисықтарын құру. Профильді бүру эдісімен үш өлшемді денелерді құру. Түзеу эдісі арқылы үш өлшемді денелерді қүру.

7-дәріс Тақырыбы: Текстуралы карта.

Мазмұны: Қүрама объектілердің негізгі типтерін құру. Лофтинга эдісімен объектілерді қү-ру. Лофтинг эдісімен құрылған объектілерді деформациялау.

8-дәріс Тақырыбы: Үшөлшемді анимация құру.

Мазмұны: NURBS -лофтинг денелерінің күру ерекшеліктері. Жүйе бөлшектерін құру.

Динамикалық объектілерді құру. Терезе жэне есік модельдерін құру. Көлемді деформацияларды кұру- Объектілер жүйелерін құру.

9-дәріс Тақырыбы: Жарықтандыру.

Мазмұны: Объектілерді модификациялау жэне редакторлау. Объектілерді модификациялау қүралдары. MODIFI командалық панелі. Модификаторлар туралы жалпы түсінік. MODIFI командалық панелінің ағымдағы модификаторы. Жалпы қолданыстағы модификаторлар. Безье бөліктерінің жэне сплайндардың модификаторы. Торлар модификаторы. Беттің модификаторы. NURBS - объектілерінің модификаторлары. Ауқымды кеңістіктің модификаторы.

10-дәріс Тақырыбы: Камерамен жұмыс.

Мазмұны: Материалдар редакторы. Материалдар туралы жалпы мағлұмат. Стандартты материалдар. Құрама материалдар. Matte/Shadow типті материал. Мэтіндер картасы. Мәтіндердің екі өлшемді картасы. Материалдардың үш өлшемді картасы. Мэтіндердің қүрама картасы.

11-дәріс Тақырыбы: Эффектілерді бейнелеу (имитация) және сахнаны визуалдау.

Мазмұны: Визуализацияны басқару қүралдары. Визуализация параметрлерін баптау.

Визуализация процесін қадағалау. Кадрлардың виртуальды буфері. Сыртқы ортаның эффектілерін бейнелеу (имитация). Перспективаларды келістіру. Оптикалық эффектілерді визуализациялау. Анимациялар туралы жалпы мағлұмат. Анимацияны басқару құралдары. Уақытша интервалдарды баптау. Анимацияларды кұру жэне көрсету. Анимация эскиздерін құру жэне көру. Анимацияларды визуализациялау. RAM Player модулі көмегімен анимацияларды көру. Трека жолында анимация кілттерін редакторлау. Track View диалог терезесі. Анимация тексерушілері (контролер). Анимация тексерушілерінің параметрлерін баптау.

12-дәріс. Тақырыбы: Арнайы эффектілер

Мазмұны: Байланған объектілерді анимациялау. Нақты қозғалу динамикасын есепке алу арқылы анимациялау. Video Post модулі туралы жалпы мағлұмат. Video Post диалог терезесі.

13-дәріс Тақырыбы: 3D Studio Max үшін қосымша модульдер

Мазмұны: Камераны құру. Камераны күйге келтіру. Камераның навигациясы. Видео монтаж кезегінің оқиғасы. Оқиға тізбегінің орындалуы. Фильтірді қолдану.

14-дәріс Тақырыбы: Динамика. Reactor, Hair and Fur және Cloth модульдері

Мазмұны: Жарықтандыруды қүру. Жарықтың сэуле көзін күйге келтіру. Көлеңкені бейнелеу. Күн сэуле жүйесін құру. Жарықтандыруды анимациялау.

15-дәріс Тақырыбы: Үшөлшемді графиканы және видеобейнені біріктіру.





Дата публикования: 2015-10-09; Прочитано: 979 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.008 с)...