Главная Случайная страница Контакты | Мы поможем в написании вашей работы! | ||
|
[1] http://history.iv-fr.net/article.php?id=853
[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
[7]
[8]
[9]
[10]
[11]
[12]
[13]
[14]
[15]
[16] Мамардашвили М.К. Социальная физика // М. К. Мамардашвили. Необходимость себя. – М.: «Лабиринт», 1996. – С. 7–154. Режим доступа: http://psylib.ukrweb.net/books/mamar02/txt10.htm
[17] Див., напр.: Гуревич А.Я. Историческая наука и историческая анропология // Вопросы философии. – 1998. - № 1. – С. 56-70.
[18] Її засновники Л. Февр та М. Блок запозичили поняття ментальності у Леві-Брюля, але вжили в іншому розумінні. Якщо Леві-Брюль визначав цим терміном «паралогічне мислення дикарів», то медієвісти Блок і Февр – колективну психологію «гарячих суспільств» на стадії цивілізації. К. Леві-Брюль суспільства, які орієнтовані на винаходи не лише в літературі, в мистецтві, але і в технології, в розвитку соціальних структур - такі суспільства він запропонував називати «гарячими». Гарячі суспільства виникають ближче до нашого часу, після неолітичної неволюциі, але не відразу, і головним чином кордон холодних і гарячих суспільств проходить десь між Древнім Сходом і античністю. Докладно про «історію ментальностей»
[19] Шпенглер О. Закат Европы. – М.; Пг., 1923. В цю традицію вписуються також І. Гердер, М. Данилевський, П. Сорокін, А. Тойнбі та ін...
[20] Шпенглер О. Закат Европы. – С. 56.
[21] Бердяев Н. Воля к жизни и воля к культуре // Философская и социологическая мысль. – М., 1989. – С. 89 – 97.
[22] Бердяев Н.О. Русская идея // Вопросы философии. – 1990 - № 1. – С. 11.
[23] Лихачев Д.С. О национальном характере русских // Вопросы философии. – 1990 -; 4; Його ж. Русская культура в современном мире // Новый мир. – 1991. - № 1. – С. 3 – 9.
[24] Кульчицький О. Світовідчуття українця //Українська душа. — К., 1992. — С. 48 — 65.
[25] Цицерон М.Т. Избранные сочинения. – М., 1975. – С. 252.
Дата публикования: 2015-09-17; Прочитано: 221 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!