Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Мета роботи. Отримати практичні навички програмування на С++ задач, де використовується інформація у вигляді структури



Отримати практичні навички програмування на С++ задач, де використовується інформація у вигляді структури.

4.2 Методичні вказівки до організації самостійної роботи студентів

Структура – це упорядкована сукупність довільних типів даних, що об'єднані в одній області пам'яті. Тип структури вводиться описом наступного вигляду:

struct [ім’я_структури] {тип_1 ім’я_поля_1;

тип_2 ім’я_поля_2;...;

тип_n ім’я_поля_n;};

де ім’я_структури — ім'я структури шаблону, що задовольняє правилам завдання ідентифікаторів мови C++; тип_1, тип_2,..., тип_n — будь – які призначені типи,; ім’я_поля_1,..., ім’я_поля_n - ідентифікатори полів, що задовольняють правилам завдання ідентифікаторів.

Опис структури являє собою завдання нового типу «ім’я_структури» і не призводить до виділення пам'яті, а лише дає інформацію компілятору про типи і кількість полів. Ця інформація використовується компілятором при описі структурованих змінних для резервування необхідного місця в пам'яті і організації доступу до необхідних полів структурної змінної.

Доступ до полів структурних змінних можна забезпечити двома засобами: використовуючи оператор разіменування:

ім’я _структурної_змінної. ім’я_поля;

або використовуючи оператор покажчика на структуру:

покажчик_на_структуру-> ім’я_поля;





Дата публикования: 2015-04-07; Прочитано: 425 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.005 с)...