Главная Случайная страница Контакты | Мы поможем в написании вашей работы! | ||
|
Отже, існує можливість передавати інформацію між різноманітними точками в мережі. Тепер потрібно розглянути створення дружнього інтерфейсуInternet, який подбає про зручність для користувача. Для цього існує програмне забезпечення, що розуміє мову команд, видає повідомлення про помилки, підказки, використовує для адресації мережних комп'ютерів при спілкуванні з користувачем імена, а не числа, і т.д. У моделі ISOOSI над цим працюють рівні вище транспортного, тобто сеансовий, представлення даних і прикладний. Уся ця діяльність спрямована на підвищення рівня зручності роботи у мережі, на створення систем, що дозволяють користуватися наданими можливостями звичайному користувачу мережі.
Адже більшість користувачів зовсім не хвилює ні наявність надійного потоку бітів між машинами, ні пропускна здатність цих ліній або тонкощі і особливості використаної технології, ні навіть екзотичність цієї технології. Вони хочуть використовувати цей бітовий потік для справи: переслати файл, добратися до якихось даних або просто пограти в гру. Додатки - це частини програмного забезпечення. їх створюють на основі сервісуTCP абоUDP. Додатки дозволяють користувачу достатньо просто впоратися з потрібним завданням, не занурюючись у безодню технічної інформації про конкретну мережу, про протоколи і т.д.
Існує три стандартних типи Internet-додатків: віддалений доступ, передача файлів, електронна пошта; поряд із ними використовуються інші широко поширені нестандартні додатки.
Надання послугInternet побудовано за схемою "клієнт - сервер". Надання послуг здійснюється спільною роботою двох процесів: на комп'ютері користувача і на комп'ютері-сервері. Процес на комп'ютері користувача називається клієнтом, а на комп'ютері сервері -сервером. Клієнт і сервер є, по суті, частинами однієї програми, що взаємодіють через віртуальний канал зв'язку в мережі. Сервер за вказівками клієнта виконує відповідні дії, наприклад, пересилає клієнту файл. Для надання послуги цілком необхідна наявність двох цих модулів - клієнта і серверу, і їх одночасна узгоджена робота. Взаємодія клієнта і серверу описується відповідними стандартними протоколами, тому клієнт і сервер можуть бути випущені зовсім різними виробниками і працювати на різнорідних комп'ютерах. Тому ж існує невеличка проблема нестандартності інтерфейсу клієнта безпосередньо вже з користувачем. Ця взаємодія може мати цілком різноманітну форму: інтерактивну, командну і т.д. Системи команд можуть розрізнятися. Але від цього самі можливості не змінюються, оскільки клієнт і сервер завжди взаємодіють однаково відповідно до протоколу.
Дата публикования: 2014-11-28; Прочитано: 179 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!