Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

Різноманітний прояв симетрії або асиметрії в костюмі



Класична дзеркальна симетрія Асиметрія в костюмі

Криволінійна симетрія у формоутворенні Поворотна симетрія

костюма (злам)

Перетворення афінної симетрії: розтягування і стиснення

Перетворення зсуву в костюмі

Криволінійна симетрія: кручення

Симетрія подібності «операція К» Симетрія подібності «операція L»

Криволінійна симетрія здавлювання Простий вигин

Додаток 8

План композиційного аналізу моделей

На малюнку № … зображено…

1. Вид одягу (пальто, плащ, куртка, жакет, сукня та ін.)

2. Асортиментна група (верхній платяно-блузковий асортимент, верхній пальтово-костюмний асортимент, білізняний, корсетний, трикотажний, комлектний та ін.)

3. За призначенням (повсякденний, урочистий, спортивний, національний, робочий, формений, виробничий, спецодяг)

4. За функціями (захисні, фізіолого-гігієнічні, соціальні, естетичні). Наприклад: пальто виконує захисні функції, тобто захищає від холоду. Або – домашній комплект виконує фізіолого-гігієнічні функції, тобто забезпечує можливість виконання життєвих процесів під час відпочинку (або сну).

5. За конструкцією (зовнішня форма, конструктивна будова основних деталей, вид з’єднувальних швів). Наприклад: Основними деталями пальто є спинка із середнім швом і швом кокетки, перед (пілочки) з кокеткою і відрізним бочком, вшивні одношовні рукава, стояче-відкладний з лацканами комір та кішені і швах. Форма виробу підкреслює фігуру людини (або одяг щільно прилягає до тіла, або змінює форму тіла людини, або відповідає природним пропорціям тіла людини)

6. Композиційний центр (що є композиційним центром в моделі де він розташований) Наприклад: У робочому костюмі композиційний центр розташрваний в області робочої зони – рук – це кишені і пояс. Він конкретним рішенням деталей і фурнітурою виражає комфорт виробничого одягу.

7. Використані матеріали (блуза з шовкової (бавовняної, лляної, …) тканини, оздоблена буфами (рюшами, тасьмою, вишивкою, …)

8. Стильове рішення виробу (Запропонована модель … у класичному - найконсервативнішому і найсуворішому у своїх проявах стилі. Виріб володіє балансом функціональності і елегантності, присутні простота крою, строгість ліній, підкреслюється природність, натуральна краса людини, адже пропорції одягу чітко відповідають пропорціям людської фігури. Наприклад, лінія талії у виробі на природному місці.)

9. Силует моделі (за геометричним виглядом – прямий, трапецієподібний, х-подібний, овальний; за ступенем прилягання одягу до фігури людини – оболонка, яка деформує тіло, щільноприлеглий, прилеглий, напівприлеглий, вільний, дуже вільний силует; асоціативний силует – груша, куля, олівець, пляшка, цигарка, футляр, тюльпан, банани, ліхтарик кажан та ін.) Нариклад: Сукня прямого силуету, яка в об’ємі являє собою циліндричну форму, і характеризується однаковою шириною виробу на лініях плеча, грудей, талії, стегон і низу. Тому це вільний силует одягу, що є оболонкою, яка повторює форму тіла, але зберігає гладкість поверхні матеріалу.

10. Лінії в одязі (за напрямком – горизонтальні, вертикальні, діагональні; за функціональним навантаженням – конструктивні, конструктивно-декоративні, декоративні). Наприклад: В спідниці мають наявність вертикальні конструктивні лінії – бічні шви, середній шов та виточки і горизонтальна конструктивно-декоративна лінія – це щов вшивання поясу з оздоблювальною строчкою.

11. Наявність симетрії або асиметрії в одязі (класична симетрія: дзеркальна, сумісна (переносна), поворотна; афінна симетрія: розтягування, зтискання, зрушення; симетрія подібності «операція К»; симетрія гвинтова або спиральна «операція L»; криволінійна симетрія: здавлювання, вигину, крутіння, зламування, або асиметрія). Нариклад: В покрої сукні використана гвинтова симетрія, яка проявляється у розподілі драпірування.

12. Пропорційні співвідношення в одязі (подібність, нюанс, контраст). Нариклад: Пропорційні співвідношення в костюмі – нюансні. Вони створюють додаткові зв'язки між елементами, сприяють гармонійності рішення композиції, тому що характеризують відтінки подібності та розходження між елементами. Причому в нюансних відносинах костюму подібність виражена сильніше, ніж розходження, і зв'язок утвориться на явно вираженій подібності.

13. Ритм

14. Колір

15. Фактура

16. Зорові ілюзії





Дата публикования: 2014-11-18; Прочитано: 2703 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.006 с)...