Главная Случайная страница Контакты | Мы поможем в написании вашей работы! | ||
|
Бургин М. С. Из чего построен окружающий мир. Онтологический ракурс // Философская и социологическая мысль. — 1991. — № 8.
Бурова О. Річ та онтологічний простір думки//Філософська і соціологічна думка. — 1995. — № 4.
Гайденко В. П. Бытие и разум (Размышления о книге А. Л. Доброхотова «Категория бытия в классической западной европейской философии») // Вопросы философии. — 1987. — № 9.
Гиндилис Н. Л. Единство мира: концепция коллективного бессознательного К. Юнга // Философия науки. — 1995. — № 5.
Кассірер Є. Людський світ простору і часу // Філософська і соціологічна думка. — 1992. — № 5.
Кутирев Б. О. Людина і світ: три парадигми взаємодії // Філософська і соціологічна думка. — 1991. — № 7.
Мамлеев Ю. В. Судьба бытия // Вопросы философии. — 1993. — № 11.
О множественности форм пространства и времени // Філософська і соціологічна думка. — 1990. — № 4.
Сартр Ж. Буття і Ніщо. Нарис феноменологічної онтології (фрагменти) // Філософська і соціологічна думка. — 1995. — №5, 9.
Трубников Н. Н. Время человеческого бытия. — М., 1987.
3.2. Свідомість
Поняття «свідомість»
Широковживаний термін «свідомість» є одним із найба-гатозначніших і невизначених. Часто свідомість ототожнюють із безпосереднім духовним життям, стверджуючи, що будь-які духовні явища є явищем свідомості. Однак зводити духовне життя до свідомості — означає спрощувати перше, оскільки воно охоплює як свідомі явища, так і підсвідоме, що входить до складу душевного як компонента духовного.
Дата публикования: 2014-11-03; Прочитано: 445 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!