Студопедия.Орг Главная | Случайная страница | Контакты | Мы поможем в написании вашей работы!  
 

І секція. Життя і творчість святителя Іоанна Тобольського (Максимовича) крізь призму філософії, філології, історії, культурології та мистецтвознавства



(13.00–15.00) (ауд. 416)

Керівник секції: д. філос. н., проф. Столяр М.Б.

Суходуб Т.Д., к. філос. н., проф. ЦГО НАН України. Культура соборного мислення: історико-філософський аналіз.

Величко О.Б., к. філос. н., доц., НМУ ім. О.О. Богомольця. До питання про самоідентифікацію українця ХVII ст. або чому члени гуртка "Чернігівські Афіни" були тримовними?

Cутрін В.Д., к. філос. н., доц. каф. філософії і соціально-гуманітарних дисциплін ЧНТУ. Концепція щастя в філософії Иоанна Максимовича.

Левченко Н.М., к. філол. н., доц. кафедри української та світової літератури Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Біблійна герменевтика у творчості Івана Максимовича.

Мащенко С.Т., к. філос. н. Свобода і необхідність в релігійній філософії Іоанна Максимовича.

Загорулько М.А., к. філос. н., викладач Чернігівського базового медичного коледжу Чернігівської обласної ради. Поетика українського Бароко у проповіді Іоанна Максимовича «Слово у неділю Про Страшний Суд».

Пономаревська О.І., к. мистецтвознавства, заступник деректора Чернігівського художнього музею. "Опыты своемудренной фантазии" або іконографічні особливості народних ікон Чернігово-Сіверського Полісся.

Шуміло В. В., пошукувач, вчений секретар Науково-дослідного центру вивчення історії релігії та Церкви імені архієпископа Лазаря Барановича, відповідальний редактор альманаху "Чернігівські Афіни" та "Афонское наследие", головний редактор журналу "Вера и Жизнь". Телесный и духовный сродник Иоанна Максимовича Тобольского - Иоанн Максимович Шанхайский и Сан-Францисский.

Борисенко К. Г., к. філол. н., доц. Київський університет імені Бориса Грінченка. Рецепція бароко в українській літератури середини ХІХ ст. (кілька завваг до теми "Туптало і Шевченко").

Лепявко С. А. д. істор. н., проф. Ніжинського національного педагогічного університету імені М.В. Гоголя. Чернігів часів Іоанна Максимовича.

Травкіна О. І., к. іст. н., заввідділом музейної та науково-фондової діяльності Національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів Стародавній”. До питання про викладання філософії в Чернігівському колегіумі.

Малишко С. В., к. істор. н., доц. Чернігівського інституту мистецтв та менеджменту культури Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. Духовні школи на теренах України др. пол. ХVII-поч. XVIII ст.

Богун М. О., к. філос. н., доц. ЧНПУ. Місце патрології в сучасній богословській культурі.

Царенок А. В., к. філос. н., доц. ЧНПУ. Естетичні виміри візантійського аскетизму.

Маслюк Л. І., пошукувач ЧНПУ. Постать митрополита Іоанна Тобольського в контексті феномену парадоксів православної святості.

Чорний О. О. к. філос. н., доц. ЧНПУ. Філософсько-освітні ідеї професорів Києво-Могилянської академії та їх творче продовження Чернігівському колегіумі.

Чорна Л. С., к. філос. н., доц. ЧНПУ. Творчий внесок викладачів Чернігівського колегіуму у розвиток медіафілософських ідей в Україні.

Адруг А. К., к. мистецтвознавства, доц. ЧНПУ. Катерининська церква Чернігова як видатна пам'ятка української архітектури.

Шуміло С.М., к. філол. н., доц. ЧНПУ, докторант. Принцип подобия в древнерусской музыкальной культуре и агиографии.

Гавриленко К. С., ст. науковий співробітник відділу фондів Національного художнього музею України. Основні прояви північного маньєризму в українському мистецтві XVII ст.: аналіз орнаментики.

Хрипко С. А., к. філос. н., доц. НПУ ім. М.П. Драгоманова. Духовно-релігійний та освітньо-моральний вимір етнічного контексту народної ономастики та антропоніміки в історико-культурному поступі українського суспільства.

Співак В. В., к. філос. н., викл. Чернігівського юридичного коледжу ДПС України. До питання про морально-етичний образ «християнського воїна» в українській релігійно-філософській думці епохи бароко (на прикладі проповідей Антонія Радивиловського).

Дробиш А. А., пошукувач, Національна музична академія України ім. П.І. Чайковського. Релігійність як основа творчого шляху Антона Брукнера.

Руденко Л. Г., к. мистецтвознавства, ст. наук. співроб. відділу музичних фондів Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Хор Київської духовної академії як важливий чинник розвитку національної релігійної музики другої половини XVII – початку XX ст.

Гусарчук Т. В., к. мистецтвознавства, доц., проф. Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. Барокова складова у творчості українських композиторів доби класицизму (М. Березовський, Д. Бортнянський, А. Ведель).

Шевченко-Савчинська Л. Г., к. філол. н., доц. Київського медичного університету УАНМ. Взаємопроникність культурних епох Бароко і просвітництва в «Аnnalium urbis Leopoliensis...» Яна Юзефовича.

Оборська С. В., к. мистецтвознавства, доц. КНУКіМ. Релігійна подія: специфіка менеджменту художньої організації.

Фурдичко А. О., к. культурології, ст. викл. КНУКіМ. Національні традиції музичної фольклористики кінця ХІХ – початку ХХ ст.

Хлистун О. С., к. мистецтвознавства КНУКіМ. Музична картина світу в духовній культурі українців.

Урсані Н. М., к. філол. н, доц. ДонНУ (Вінниця). Художня інтерпретація житія Олексія, чоловіка Божого в елегії Феофана Прокоповича.

Казновецька О. В., пошукувач. Принцип софійності у філософсько-антропологічному дискурсі ненасильства.

Столяр М. Б., д. філос. н., проф. ЧНПУ. Ієрофанії духовного сміху в культурі ХХ ст.





Дата публикования: 2015-11-01; Прочитано: 236 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!



studopedia.org - Студопедия.Орг - 2014-2024 год. Студопедия не является автором материалов, которые размещены. Но предоставляет возможность бесплатного использования (0.007 с)...