Главная Случайная страница Контакты | Мы поможем в написании вашей работы! | ||
|
Послідовність виконання роботи аналогічна до попередніх двох лабораторних робіт. Наступним кроком є накладення текстур на 3D моделі сфотографованого об’єкта, які виконуються в програмі Autodesk Image Modeler, виконується автоматично після використання трьох дій:
1. Спочатку виділити об’єкт, а потім присвоїти об’єкту текстурну маску за допомогою інструменту Texturing> Create UV Mapping . У діалоговому вікні після натискання певного інструмента потрібно буде вибрати тип об’єкта: кубічний, циліндричний, сферичний та площинний (рис.18).
І так присвоїти текстурну маску всім оцифрованим об’єктам.
2. Наступним кроком потрібно згенерувати для кожного з об’єктів текстури за допомогою інструменту Texturing> Extract Texsture . Після натиснення інструменту відкриється діалогове вікно з завантаженими в проект фотознімками. Потрібно вибрати всі знімки, що використовувались в проекті і програма з них автоматично виріже і накладе текстури (рис.18 i 19).
Рис.18. Робочий стіл програми Autodesk Image Modeler.
Процес присвоєння текстурної маски 3D об’єкта
Рис.19. Робочий стіл програми Autodesk Image Modeler.
Процес автоматичного вирізання і накладання текстур
Рис.20. Робочий стіл програми Autodesk Image Modeler.
3D модель з накладеними текстурами
Дата публикования: 2015-04-06; Прочитано: 527 | Нарушение авторского права страницы | Мы поможем в написании вашей работы!